Voit sulkea liittymän väliaikaisesti esimerkiksi, jos laitteesi on kadonnut. Tilapäinen sulku ei irtisano liittymää tai pysäytä laskutusta.
Arvomme kaksi Samsung Galaxy S24 -puhelinta Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Osallistu arvontaan
Arvomme kaksi Samsung Galaxy S24 -puhelinta Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Osallistu arvontaan
Voit sulkea liittymän väliaikaisesti esimerkiksi, jos laitteesi on kadonnut. Tilapäinen sulku ei irtisano liittymää tai pysäytä laskutusta.
Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa.
Lue lisää työsuhdeliittymällä kirjautumisesta Minun Teliaan .
Huom! Mikäli sinulla ei ole ennestään tunnuksia Minun Telia -palveluun, käännythän yrityksen liittymäasioista vastaavan henkilön puoleen.
Pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Liittymätyypin vaihto tai pakettimuutos
Käyttäjätietojen muutos
Lisäpalveluiden hallinta
Liittymän käytön rajoittaminen ja estot
Puhelinliittymän avaus
Liittymien nopea avaus avausprofiililla
Puhelinliittymän siirto yritykselle
Yrityksen liittymien siirto (kaikkien tai osan)
Puhelinliittymän irtisanominen
SIM-kortin tilaus ja vaihto
Asiakaspalvelu
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Avaa chatVaraa soittoaika
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.