Liittymän väliaikainen sulkeminen

Näin suljet työsuhdeliittymän tai yrityksesi liittymän väliaikaisesti.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Voit sulkea liittymän väliaikaisesti esimerkiksi, jos laitteesi on kadonnut. Tilapäinen sulku ei irtisano liittymää tai pysäytä laskutusta. 

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa.
Lue lisää työsuhdeliittymällä kirjautumisesta Minun Teliaan . 

Minun Telia -sovelluksessa

  1. Avaa Minun Telia -sovellus ja valitse puhelinliittymäsi.
  2. Selaa alas Työkaluihin ja valitse Sulje liittymä tilapäisesti.
  3. Valitse Lähetä tilaus.

Minun Telia -selainversiossa

  1. Kirjaudu Minun Teliaan tietokoneen selaimella. Sisään kirjauduttuasi valitse liittymäsi.
  2. Valitse laatikosta oikealta kohta Sulje liittymä tilapäisesti. 
  3. Valitse Lähetä tilaus.

Huom! Mikäli sinulla ei ole ennestään tunnuksia Minun Telia -palveluun, käännythän yrityksen liittymäasioista vastaavan henkilön puoleen. 

Pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse ylävalikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Sulje liittymä tilapäisesti.
  5. Vahvista tekemäsi muutokset.

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16