Liittymän luovutus tarkoittaa Telian puhelinliittymän siirtämistä yritykseltä käyttäjälle tai toiselle yritykselle.
Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi:
- Työsuhteen päättyessä työntekijän liittymän siirto työtekijälle itselleen
- Työsuhteen päättyessä työntekijän liittymän siirto toiselle Telian asiakasyritykselle
Omistajan muutos ei aiheuta katkosta liittymän toimintaan ja puhelinnumero pysyy samana. Kun liittymä siirretään uudelle omistajalle, päivitetään samalla liittymän sopimus uuteen. Liittymän uusi omistaja voi valita omistussuhteen siirron yhteydessä liittymälle uusimmat palvelut.
Huom! Liittymällä olevat lisäpalvelut eivät siirry omistussuhteen muutoksen yhteydessä.
Muutoksesta peritään numeron vastaanottajalta hinnaston mukainen toimenpidemaksu yrityksiltä tai kuluttajalta.
Katso hinnasto
Kuluttaja-asiakkaan ohjeet liittymän luovuttamiseksi yrityksille löydät täältä
Liittymän omistussuhteenmuutoksessa ei luoda siirtokoodia, mikäli:
-
Liittymällä on omistussuhteenmuutoksen estäviä palveluita. Voit kuitenkin luovuttaa liittymän käyttäjälle, vaikka siirtokoodia ei luoda. Toimi portaalin ohjeiden mukaisesti. Käyttäjä saa SMS-viestillä ohjeen uuden sopimuksen luomiseen asiakaspalvelun kautta.
- Yrityksellä on A- tai M-tunnus.