Liittymän käyttäjänä voit muuttaa Minun Telia -palvelussa niitä lisäpalveluita, joiden muokkaamiseen yrityksenne on antanut henkilöstölle oikeuden. Lue lisää miten kirjaudut työsuhdelliittymällä palveluun.
Lisäpalveluiden hallinta
Liittymän käyttäjänä voit muuttaa Minun Telia -palvelussa niitä lisäpalveluita, joiden muokkaamiseen yrityksenne on antanut henkilöstölle oikeuden. Lue lisää miten kirjaudut työsuhdelliittymällä palveluun.
Lisäpalveluiden tilausoikeus koskee kaikkia yrityksen liittymiä, eli sitä ei voi asettaa liittymäkohtaisesti. Vaihtoehtoisia tilausoikeuksia on kolme:
- Käyttäjät voivat tilata maksullisia lisäpalveluita, kuten netin lisäpaketit sekä loma- ja poissaolotiedote.
- Käyttäjät voivat tilata maksuttomia lisäpalveluita.
- Käyttäjät eivät voi tilata lisäpalveluita.
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi yrityksiä ja käyttöoikeuksia.
- Valitse Henkilöstön tilausoikeudet.
- Valitse alasvetovalikosta yritys.
- Valitse haluamasi asetus ja Tallenna.
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse ylävalikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
- Valitse Hallinnoi lisäpalveluja ja lisää tai poista liittymälle sopivat lisäpalvelut.
- Tallenna muutokset.
- Kirjaudu Minun Teliaan. Kirjaudu
- Valitse liittymä.
- Valitse Lisäpalvelusi -välilehti.
- Lisää tai poista liittymälle sopivat lisäpalvelut.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää