Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, käänny yrityksen liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
Puhelinliittymän irtisanominen
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse sivun ylälaidasta Liittymät ja laitteet ja alasvetovalikosta valitse Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
- Paina Muokkaa liittymää ja valitse Irtisano liittymä.
- Valitse haluamasi irtisanomispäivämäärä. Halutessasi ilmoituksen liittymän irtisanomisesta sähköpostiin tai tekstiviestillä irtisanomispäivänä, laita valintatäppä valintaruutuun.
- Vahvista irtisanominen painamalla Vahvista-painiketta sivun oikeasta alakulmasta.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
yritysasiakaspalveluun soittamalla
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää