Voit tilata eSIMin, eli sähköisen SIM-kortin kelloon, jos yrityksesi on antanut sinulle oikeuden tilata maksullisia lisäpalveluita. Jos et ole varma asiasta, ole yhteydessä yrityksesi liittymäasioita hoitavaan henkilöön.
Huom! Mobiiliyhteyden älykelloon luova Yhteys Multi -palvelu ei toimi tiettyjen Telian yrityspalveluiden kanssa. Jos puhelimessa olevalla pääliittymällä on käytössä jokin näistä palveluista, ei älykellolle voi aktivoida mobiiliyhteyttä eSIM:n ja Yhteys Multi -palvelun avulla. Älykellon kaikki muut ominaisuudet ovat kuitenkin käytettävissä. Kello voidaan liittää matkapuhelimeen Bluetooth-yhteydellä, jolloin verkkopalveluita eli nettiä, viestejä ja puhetta voi käyttää puhelimen mobiililiittymän kautta.
Voit tarkistaa onko kellon käyttöönotto mahdollista puhelimesi nykyisellä liittymällä lähettämällä veloituksetta viesti INFO KELLO numeroon 15400.