Automaattinen Reissupaketti

Telia Business -liittymän automaattisella Reissupaketilla surffaat edullisesti ja huolettomasti ulkomailla EU- ja ETA-alueen ulkopuolella.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Lähettämämme maksuton hintatietoviesti kertoo liittymäsi netin käytön hinnat vierailumaassasi. Jos olet poistanut hintatietoviestien lähetyksen liittymääsi, voit tilata ne kirjautumalla Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai kirjautumalla Minun Teliaan. Kirjaudu

Telia Business-liittymillä on automaattisesti ulkomaan nettikäytölle automaattinen Reissupaketti suosituissa matkakohteissa (hintaryhmät 3 ja 4). Automaattisella Reissupaketilla surffaat huolettomasti ja edullisesti ilman että sinun täytyy tilata paketti erikseen matkallesi.

Automaattisen Reissupaketin toimintaperiaate

Kun aloitat netin käytön maassa, jossa automaattinen Reissupaketti on käytössä, käytöstäsi laskutetaan paketin hinta 26,90 € kokonaisuudessaan kun aloitat netin käytön. Paketti sisältää netin käyttöä 2 Gt ja se on käytössäsi 14 vrk ajan paketin aktivoitumisesta. Saat paketin aktivoitumisesta viestin.

Kun olet käyttänyt ulkomailla 80 % automaattiseen Reissupakettiin sisältyvästä nettikäytön 2 Gt määrästä, saat viestin, jossa kerrotaan rajan lähestymisestä. Uusi paketti aktivoituu automaattisesti edellisen paketin käyttömäärän loputtua ja sen hinta veloitetaan kokonaisuudessaan paketin aktivoitumishetkellä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste