Löydät alta pdf-ohjeen ja ohjevideoita Telia yritysnetin käyttöönoton avuksi.
Kun on aika palauttaa käytöstä poistunut reititin, tarkistathan palautusohjeet! Siirry laitteen palautusohjeeseen
Löydät alta pdf-ohjeen ja ohjevideoita Telia yritysnetin käyttöönoton avuksi.
Kun on aika palauttaa käytöstä poistunut reititin, tarkistathan palautusohjeet! Siirry laitteen palautusohjeeseen
Näin palautat käytöstä poistuneen reitittimen takaisin Telialle. Reititin sisältää laitteen, muuntajan ja muuntajan kaapelit.
Huom! Palautathan laitteen pian sopimuksen päätyttyä. Jos reititintä ei palauteta, joudumme laskuttamaan yritystäsi laitteesta.
Verkkokaapeleita tai antennien jatkokaapeleita ei tarvitse palauttaa.
Jos sinulla on kysyttävää palautuksesta, voi olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelun yhteystiedot
Yritysinternet
Telia Yritysinternet Plus Langaton
Telia Yritysinternet Plus
Internetliittymät ja sisäverkko
Asiakaspalvelu
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Avaa chatVaraa soittoaika
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.