Yritysnetti

Ohjeet Yritysnetin käyttöönottoon ja asennukseen.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Löydät alta pdf-ohjeen ja ohjevideoita Telia yritysnetin käyttöönoton avuksi.

Kun on aika palauttaa käytöstä poistunut reititin, tarkistathan palautusohjeet! Siirry laitteen palautusohjeeseen


Lataa ohje

Lataa ohje suomeksi (pdf)

Läs instruktionerna på svenska (pdf)

Read guide in English (pdf)

Näin palautat käytöstä poistuneen reitittimen takaisin Telialle. Reititin sisältää laitteen, muuntajan ja muuntajan kaapelit. 

  1. Pakkaa laite vastaanottamaasi palautuspakkaukseen. Olemme lähettäneet pakkauksen sinulle postitise. Huom! Jos et ole saanut palautuspakettia, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
  2. Siirrä palautusosoitteen sisältävä pakettikortti pakkauksen päälle ja sulje palautuspakkaus.  
  3. Toimita pakkaus postiin. Telia huolehtii postimaksusta. 

Huom! Palautathan laitteen pian sopimuksen päätyttyä. Jos reititintä ei palauteta, joudumme laskuttamaan yritystäsi laitteesta. 

Verkkokaapeleita tai antennien jatkokaapeleita ei tarvitse palauttaa.

Jos sinulla on kysyttävää palautuksesta, voi olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelun yhteystiedot

Telia Käyttötuki apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Käyttötukeen. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 15 500
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Lue lisää Telia Käyttötuesta
Lisää samasta aiheesta

Yritysinternet

Telia Yritysinternet Plus Langaton

Telia Yritysinternet Plus

Internetliittymät ja sisäverkko

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16