Yrityksen nettiliittymien siirto (kaikki tai osa)

Näin siirrät kerralla osan tai kaikki yrityksesi nettiliittymät, esim. yritysmuodon muuttuessa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Siirry kuluttaja-asiakkaiden ohjeisiin.

Voit siirtää kaikki tai osan yrityksen nettiliittymistä kerralla. Tämä tehdään siirtosopimuksella. Jos haluat siirtää nettiliittymän kuluttajalta yritykselle, ole yhteydessä asiakaspalveluumme

Siirtosopimus käy seuraavissa toimenpiteissä:

  • yritysmuodon muuttuminen (esim. toiminimestä osakeyhtiöksi),
  • yritystoiminnan lakkautuminen (liittymät siirretään uudelle yritysasiakkaalle),
  • yritystoiminnan jakautuminen useampaan yritykseen,
  • fuusio.

Lataa siirtosopimus (pdf)

 

Konkurssitapauksissa liittymien ja palveluiden siirto yritykseltä konkurssipesälle tai toiselle yritykselle tapahtuu eri siirtosopimuksella:

Lataa konkurssisiirtosopimus (pdf)

Sopimusasiakirjat voit lähettää lomakkeella tai Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

 

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16