Nettiliittymän siirtoon tarvitaan aina luovutuslupa liittymän nykyiseltä omistajalta.
Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
Nettiliittymän luovutus yksityishenkilölle tai toiselle yritykselle
- Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
- Valitse Luovuta liittymä työntekijälle/yritykselle.
- Valitse Luovutan liittymän työntekijälle tai Luovutan liittymän toiselle yritykselle ja lisää uuden käyttäjän tai yhteyshenkilön tiedot.
- Valitse haluamasi irtisanomispäivä, jolloin liittymä irtisanotaan, jos sopimusta ei ole tehty käyttäjän tai toisen yrityksen kanssa.
- Valitse Vahvista sivun oikeasta alakulmasta.
Halutessasi voit myös ladata valtakirjapohjan (pdf) tai käyttää avointa valtakirjaa ja lähettää sen meille viestillä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai lomakkeella.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
yritysasiakaspalveluun soittamalla
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää