Nettiliittymän luovutus yksityishenkilölle tai toiselle yritykselle

Ohje nettiliittymän omistussuhteen muutokseen.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Siirry kuluttaja-asiakkaiden ohjeisiin.

Nettiliittymän siirtoon tarvitaan aina luovutuslupa liittymän nykyiseltä omistajalta.

Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu 
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Luovuta liittymä työntekijälle/yritykselle.
  5. Valitse Luovutan liittymän työntekijälle tai Luovutan liittymän toiselle yritykselle ja lisää uuden käyttäjän tai yhteyshenkilön tiedot.
  6. Valitse haluamasi irtisanomispäivä, jolloin liittymä irtisanotaan, jos sopimusta ei ole tehty käyttäjän tai toisen yrityksen kanssa.
  7. Valitse Vahvista sivun oikeasta alakulmasta. 
     

Halutessasi voit myös ladata valtakirjapohjan (pdf) tai käyttää avointa valtakirjaa ja lähettää sen meille viestillä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai lomakkeella.

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16