Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
Arvomme kaksi Samsung Galaxy S24 -puhelinta Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Osallistu arvontaan
Arvomme kaksi Samsung Galaxy S24 -puhelinta Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Osallistu arvontaan
Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
Voit irtisanoa Liikkuva Laajakaista -liittymäsi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Vinkki! Voit irtisanoa nettiliittymän Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa myös luomalla palvelupyynnön osiosta Ota yhteyttä Teliaan.
Voit irtisanoa Yhteys Kotiin Yrityksille -nettiliittymäsi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Asiakaspalvelu
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Avaa chatVaraa soittoaika
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.