Näin avaat uuden nettiliittymän – joko mobiilin tai kiinteän.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.
Alla on ohjeet laajakaistan avaamiseen. Mobiilinetin avaaminen onnistuu Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa ja kiinteän netin avaaminen tapahtuu tarjouspyyntönä.
Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Avaa uusi matkapuhelinliittymä.
Valitse Avaa matkapuhelinliittymä/SIM-kortillinen dataliittymä ja siirry eteenpäin Jatka-painikkeesta.
Lisää liittymän käyttäjätiedot ja siirry eteenpäin.
Avaa Liikkuvat laajakaistat ja dataliittymät -alasvetovalikko ja valitse haluamasi liittymätyyppi. Siirry eteenpäin.
Valitse haluamasi puhelinnumero sekä lisää SIM-korttisi numero tai Tilaa uusi SIM-kortti postitse/Tilaa uusi eSIM. Jos sinulla on käyttämättömiä SIM-kortteja, voit aktivoida liittymän heti.
Valitse haluamasi lisäpalvelut, estot ja rajoitukset.
Tarkista esikatselusta liittymän tiedot ja lähetä tilaus Vahvista-painikkeesta.
Vinkki! Voit avata yhdellä tilauksella matkapuhelinliittymän, työntekijän kuluttajalaajakaistan etätyökäyttöön, CID-yritysnumeron ja VIP-numeron. Näet eri vaihtoehtoja sen mukaan, mitä palveluita käytössäsi on.
Kun tarvitset käyttöösi kiinteän nettiyhteyden toimistoosi tai työntekijällesi, lähetä meille tarjouspyyntö. Etsimme juuri sinulle sopivan ratkaisun käyttötarpeen mukaan.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Chat: Arkisin 8–16
OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.