Tämä ohje on yritysnetille. Tunnistat yritystuotteen siitä, että laitteesta löytyy Soneran tai Telian tarra, jossa on liittymätunnus. Yritysliittymissä liittymänumero on yleensä INN-, IN, DN- tai BW-alkuinen.
Mikäli laitteesta ei löydy Soneran tai Telian tarraa tai liittymätunnusta, on kyseessä Yhteys Kotiin Yrityksille -laajakaistatuote ja voit toimia kuluttajille suunnatun ohjeen mukaan. Mikäli laajakaista ei toimi tehtyjen toimenpiteidenkään jälkeen, voit soittaa kuluttaja-asiakkaiden asiakaspalvelunumeroon, joka palvelee TV- ja laajakaista-häiriötilanteissa 24/7.
Kiinteän netin yhteysongelmat
- Tarkista omien laitteiden toimivuus.
- Tee Telian päätelaitteen ja mahdollisten omien laitteiden uudelleenkäynnistys.
- Jos käytössäsi on langaton verkko, testaa yhteys myös verkkokaapelilla.
- Jos yhteys ei palaudu tehdyillä toimenpiteillä, otathan meihin yhteyttä. Ohjeet yhteydeottoon löytyvät alempaa kohdasta Ota yhteyttä, jos yhteys ei palaudu tehdyillä toimenpiteillä.
- Jos käytössäsi on lisäksi langaton verkko, testaa toimiiko yhteys verkkokaapelilla normaalisti.
- Jos sinulla on käytössäsi omia sisäverkon laitteita, testaa toimivuutta suoraan Telian toimittamasta yrityslaitteesta.
- Käytä Telian nopeustestiä yhteyden nopeuden testaamiseen. Kun teet nopeustestiä, irroita nopeustestin ajaksi muut laitteet verkosta.
Mikäli kiinteä nettisi ei toimi edelleenkään tehtyjen toimenpiteiden jälkeen, ole meihin yhteydessä chatin kautta tai soittamalla yritysasiakaspalveluun. Katso yhteystiedot
Ei-kiireellisessä tapauksessa ilmoita viasta Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa:
- Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse etusivulla Ota yhteyttä Teliaan.
- Valitse Tee vikailmoitus -kohta.
- Täytä kaikki kysytyt kohdat huolellisesti ja mahdollisimman tarkasti – se nopeuttaa vikailmoituksen käsittelyä ja ongelman ratkaisemista.
- Lisää vikailmoitukseen henkilön yhteystiedot, joka on paikan päällä.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Yritysmyynti
Yhteydenotto
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Paikalliset yritysmyyjät
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.