Sanasto on aakkosjärjestyksessä.
ACD-ryhmät = Asiakaspalvelunumero, johon käyttäjän pitää erikseen kirjautua saadakseen asiakaspalvelupuheluita.
Estoryhmät = Monikäyttöinen toiminne, jolla voi esimerkiksi suodattaa tietyillä kriteereillä asiakaspalvelupuheluita. Estoryhmällä voi esimerkiksi priorisoida asiakaspuheluita eri tasojen mukaan (kulta-, hopea-, pronssi- ja avainasiakkaat). Jos käyttäjälle tarvitaan puheluestoja, ne tehdään mobiililiittymälle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Hakemistokentät = Käyttäjän tiedoissa näkyvä tieto. Kenttiä voi lisätä, poistaa ja muokata tämän kautta.
IVR-numerot = Valikko, jota käytetään puheluiden ohjaamiseen eri vastausryhmille. Soittaja kuulee esimerkiksi ”valitse seuraavista vaihtoehdoista: paina 1: tekninen tuki, paina 2: myynti”.
Kontaktit= VIPissä olevien käyttäjien yhteystiedot.
Kontaktilistat = Käyttäjille ja käyttäjäryhmille voidaan tehdä VIPin ulkopuolisia kontakteja pääkäyttäjän toimesta. Kyseessä on siis eräänlainen sisäinen puhelinluettelo ulkoisille käyttäjille. Kontaktitietoja voidaan tuoda myös massa-ajolla.
Käyttäjäryhmät = Ryhmien avulla käyttäjille voidaan tehdä helposti yhteisiä puhelinreitityssääntöjä ja asetuksia. Asiakaspalvelupuheluiden säännöissä määritellään, mikä ryhmä voi vastaanottaa kyseisiä puheluita.
Numerotyyppiluokitus = Numerolle määrietty sääntö. Sääntö voi esimerkiksi estää ulkomaanpuhelut öisin.
Numeron visualisointi = Asiakaspalvelunumero vuokaaviona eli diagrammina, joka esittää prosessin vaiheet nuolilla ja muodoilla
Olotilat = Aktiviteetit ja roolit. Aktiviteetilla määritetään oletko vapaana (vihreä) vai varattu (punainen). Roolilla voi määrittää mitä numeroa näytetään soittajalle
Olotilan pikavalinnat = Käyttäjille voidaan tehdä valmiiksi pikavalintoja, jotka näkyvät Softphonessa ja älypuhelinsovelluksessa.
Puhelun reititykset = Käyttäjille, käyttäjäryhmille ja sääntöperustaisille numeroille voidaan tehdä ehtolauseita käyttäen monipuolisia sääntöjä, jotka ohjaavat käyttäjien puheluita.
Ryhmän järjestelmänvalvojan profiilit = Määritellään suppeampia pääkäyttäjäoikeuksia.
Ryhmävastaaja = ei henkilökohtainen vastaaja, jossa ryhmän jäsenet voivat purkaa asiakkaiden jättämiä ääniviestejä
SIP-puhelimet = IP-pöytäpuhelin. (Yleensä Snom-merkkinen)
Softapuhelin = Tietokoneelle asennettava ohjelmistopuhelin
Sääntöperustaiset numerot = Jos tarvitaan esimerkiksi numerolla tiedote, että numero on muuttunut tai soitettaessa puhelu ohjataan jonnekin muualle, niin siitä tehdään sääntöperustainen numero, jolloin sille voidaan tehdä puhelunreitityssääntö. Ei käyttäjän henkilökohtainen numero
Tavoitettavuusketjuryhmän numerot = eng Hunt Group. Ryhmänumero, jossa tietyillä kriteereillä metsästetään (vapaana) olevaa henkilöä. Ei vaadi kirjautumista, jotta voi vastaanottaa asiakaspuheluita. Ei mahdollista tehdä soittojärjestystä -> Acd-ryhmä tähän soveltuva
Toimintonumerot = Jonot ja tekniset numerot (ei käyttäjien numeroita)
Välittäjäryhmät = ns vaihdenumero, päänumero, vaihteen kutsu yms. Samat ominaisuudet kuin ACD-ryhmässä, mutta välitetty puhelu palautuu vaihteeseen, jos käyttäjä ei siihen vastaa tai hylkää puhelun. Lisäksi jonotus varatulle käyttäjälle mahdollista
Vastaajanumerot = Yhteinen vastaajan kuuntelunumero kaikille käyttäjille. Myös Ryhmävastaajan kuuntelunumero.
Äänikokousnumerot = Neuvottelu- ja konferenssipuhelinnumerot