VIP-raportointi - hallinnointi ja käyttö

Tämä ohje on yritysasiakkaille

VIP Raportointi -palvelun avulla yritys voi seurata asiakaspalvelunumeroidensa, vaihteensa ja käyttäjiensä puheluliikennemääriä, puhelukuormituksen jakautumista ja puheluiden käsittelytietoja. VIP Raportoinnissa on kaksi eri palveluversiota: perusraportointi ja laajennettu raportointi.

VIPin pääkäyttäjät voivat lisätä käyttäjiä VIP Raportointiin. Raportoinnin käyttäjät pääsevät kirjautumaan VIP Raportoinnin käyttöliittymään sekä tarkastelemaan ja luomaan raportteja.

  1. Kirjaudu VIP Kotisivulle.
  2. Valitse Käyttäjien hallinta-välilehti.
  3. Klikkaa Käyttäjät-otsikkoa ja hae käyttäjä, jonka haluat lisätä VIP Raportointiin.
  4. Avaa käyttäjän tiedot klikkaamalla käyttäjän numeroa.
  5. Klikkaa Lisää ryhmä kohdassa Käyttäjäryhmän jäsenyys.
  6. Valitse Report-ryhmä ja paina Lisää.
  7. Paina lopuksi Tallenna.

Käyttäjä on nyt lisätty raportoinnin käyttäjäksi ja hän saa palvelun kirjautumisohjeet sähköpostitse vuorokauden kuluessa

  1. Kirjaudu VIP-raportointi palveluun.
  2. Syötä kirjautumissivulle sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.
  3. Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden painamalla Unohtuiko salasana -linkkiä

 

Molempiin raportointiversioihin voidaan ottaa käyttöön puheluerittelyraportit, joissa asiakaspalvelu- ja vaihdenumeroihin sekä muihin ei-henkilökäytössä oleviin numeroihin saapuvat ja lähtevät puhelut näkyvät tarkkoine numerotietoineen. VIP-käyttäjän omassa käytössä olevaan numeroon saapuva liikenne näkyy puheluerittelyraporteissa siten, että numero- ja tunnistetietoja ei näytetä ja lähtevän liikenteen osalta numerotiedon neljä viimeistä numeroa on salattu. Puheluerittelyt sisältyvät palvelun kuukausimaksuun. Mikäli haluat puheluerittelyt käyttöön, tee palvelupyyntö Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

VIP Raportoinnista on saatavilla kaksi eri palveluversiota: perus- ja laajennettu raportointi. Löydät ohjeet molempien palveluversioiden käyttöön, kuten raporttien luomiseen, tallentamiseen ja tulkintaan alla olevista linkeistä.

Katso kaikki ohjevideot (Youtube)

- VIP raportointi, kirjautuminen

- Raportin ajaminen perusraportoinnissa

- Valintojen tekeminen laajennetussa raportoinnissa

- Laajennettu raportointi: Sarakkeet ja visualisointi

- Laajennetun raportin lähetys ja tallentaminen

- Laajennetun raportoinnin dashboardin luonti

- Laajennettu raportointi: Dashboardin muokkaus ja jakaminen

- Webinaari 5.11.2024

Lataa käyttöohje >>

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.