VIP Raportointi -palvelun avulla yritys voi seurata asiakaspalvelunumeroidensa, vaihteensa ja käyttäjiensä puheluliikennemääriä, puhelukuormituksen jakautumista ja puheluiden käsittelytietoja. VIP Raportoinnissa on kaksi eri palveluversiota: perusraportointi ja laajennettu raportointi.
VIP-raportointi - hallinnointi ja käyttö
VIPin pääkäyttäjät voivat lisätä käyttäjiä VIP Raportointiin. Raportoinnin käyttäjät pääsevät kirjautumaan VIP Raportoinnin käyttöliittymään sekä tarkastelemaan ja luomaan raportteja.
- Kirjaudu VIP Kotisivulle.
- Valitse Käyttäjien hallinta-välilehti.
- Klikkaa Käyttäjät-otsikkoa ja hae käyttäjä, jonka haluat lisätä VIP Raportointiin.
- Avaa käyttäjän tiedot klikkaamalla käyttäjän numeroa.
- Klikkaa Lisää ryhmä kohdassa Käyttäjäryhmän jäsenyys.
- Valitse Report-ryhmä ja paina Lisää.
- Paina lopuksi Tallenna.
Käyttäjä on nyt lisätty raportoinnin käyttäjäksi ja hän saa palvelun kirjautumisohjeet sähköpostitse vuorokauden kuluessa
- Kirjaudu VIP-raportointi palveluun.
- Syötä kirjautumissivulle sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.
- Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden painamalla Unohtuiko salasana -linkkiä
Molempiin raportointiversioihin voidaan ottaa käyttöön puheluerittelyraportit, joissa asiakaspalvelu- ja vaihdenumeroihin sekä muihin ei-henkilökäytössä oleviin numeroihin saapuvat ja lähtevät puhelut näkyvät tarkkoine numerotietoineen. VIP-käyttäjän omassa käytössä olevaan numeroon saapuva liikenne näkyy puheluerittelyraporteissa siten, että numero- ja tunnistetietoja ei näytetä ja lähtevän liikenteen osalta numerotiedon neljä viimeistä numeroa on salattu. Puheluerittelyt sisältyvät palvelun kuukausimaksuun. Mikäli haluat puheluerittelyt käyttöön, tee palvelupyyntö Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
VIP Raportoinnista on saatavilla kaksi eri palveluversiota: perus- ja laajennettu raportointi. Löydät ohjeet molempien palveluversioiden käyttöön, kuten raporttien luomiseen, tallentamiseen ja tulkintaan alla olevista linkeistä.
Katso kaikki ohjevideot (Youtube)
- VIP raportointi, kirjautuminen
- Raportin ajaminen perusraportoinnissa
- Valintojen tekeminen laajennetussa raportoinnissa
- Laajennettu raportointi: Sarakkeet ja visualisointi
- Laajennetun raportin lähetys ja tallentaminen
- Laajennetun raportoinnin dashboardin luonti
- Laajennettu raportointi: Dashboardin muokkaus ja jakaminen
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.