Puhelun tallentaminen ja tallentamisen keskeyttäminen

VIP Puheentallennus lisäpalvelulla tallennetaan puhelut joko automaattisesti tai manuaalisesti.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

VIP Puheentallennus on Viestintäpalvelu VIPin lisäpalvelu. Mikäli lisäpalvelu on käytössä yrityksessäsi, saatetaan puhelusi nauhoittaa.

Puheentallennuksessa on kaksi eri vaihtoehtoa:
  • Kaikki puhelut tallennetaan automaattisesti ja puheentallennus voidaan tarvittaessa keskeyttää. 
     
  • Puheentallennus käynnistetään ja keskeytetään manuaalisesti. 
    Katso ohje

Voit tarkistaa yrityksesi VIP-palvelun pääkäyttäjältä, onko yrityksessäsi puheentallennus käytössä ja tallennetaanko puheluitasi. Jotta voit käynnistää tai keskeyttää puheentallennuksen, tulee sinulla olla VIP-palvelussa Mobiili, Mobiili Plus tai Multi-profiili.    
 

Voit jatkaa puheentallennusta uudestaan myöhemmin puhelun aikana. Puhelua ei tallenneta keskeytyksen ajalta. 
 

VIP-mobiilisovelluksessa

  1. Avaa VIP-mobiilisovellus puhelun ollessa käynnissä
  2. Pyyhkäise oikealle ja valitse Puhelu-valikko
  3. Tallenna puhelu valitsemalla rec.-näppäin
  4. Keskeytä puheentallennus valitsemalla pause-näppäin.


VIP Softphonella

  1. Kun puhelu on käynnissä, tallenna puhelu valitsemalla rec.-näppäin
  2. Keskeytä puheentallennus valitsemalla pause-näppäin.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä