Arvomme kaksi Samsung Galaxy S24 -puhelinta Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Osallistu arvontaan

VIP-palvelun puheluloki

Näin tarkastelet soittohistoriaasi VIP-palvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Voit tarkastella VIPin puhelulokia mobiilisovelluksella, tietokoneen Softphonella tai VIP-kotisivun kautta.

Huomioithan, että henkilökohtaiseen puhelulokiin ei nouse ryhmänumeron kautta tulleet puhelut. Näet ryhmälokin, jos olet jonkin ryhmänumeron (asiakaspalvelu- tai Välittäjänumeron) jäsen.
 

Mobiilisovellus

Henkilökohtainen puheluloki
  1. Avaa sovellus.
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
  3. Valitse Puheluloki.

Huomioi, että matkapuhelimen omassa lokissa näkyvät myös ryhmien kautta saapuneet puhelut, joihin on saattanut vastata joku muu henkilö. Voit varmistaa sovelluksen ryhmälokista, onko puheluun vastattu.


Ryhmäloki
  1. Avaa mobiilisovellus.
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
  3. Valitse Ryhmät-välilehti.
  4. Oikeassa yläkulmassa on henkilön kuva, klikkaa sitä.

 

Tietokoneen Softphone

  • Henkilökohtaisen puheluokin saat esille klikkaamalla vasemman laidan puhelulokipainiketta (kaksi nuolta)
     
  • Ryhmälokin saat esille klikkaamalla vasemman laidan ryhmälokipainiketta (ihminen ja kaksi nuolta)

 

VIP-kotisivu

  1. Kirjaudu VIP-kotisivulle.
  2. Ylävalikossa on sekä henkilökohtainen Puheluloki että Ryhmäloki.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
 

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan