Arvomme kaksi Samsung Galaxy S24 -puhelinta Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Osallistu arvontaan

VIP Puheentallennus -kirjautuminen ja käyttö

Näin kirjaudut ja käytät puheentallennusportaalia.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Kirjaudu puheentallennusportaaliin (UC Analytics -portaali) niin voit mm. hakea, kuunnella, ladata ja lähettää puhelutallenteita.
 

  1. Siirry kirjautumaan osoitteeseen viprec.telia.fi
  2. Seuraavaksi tarvitset kirjautumistiedot. Löydät ne sähköpostistasi.
  3. Syötä kenttiin sähköpostiosoitteesi ja salasanasi. Tarvittaessa voit tilata uuden salasanan valitsemalla Etkö pääse tilillesi?
  4. Valitse Kirjaudu sisään.
  5. Palvelussa käytetään kaksivaiheista tunnistautumista. Sinulle lähetetään nyt kertakäyttöinen salasana sähköpostitse.
  6. Täytä kertakäyttöinen salasana kirjautumissivulle

HUOM! Salasanassa ei voi käyttää erikoismerkkinä ?-merkkiä.

Puheentallennusportaalin käyttö

Näkymä-valikko

Näkymä-valikosta näet yleisnäkymän tallennetuista puheluista. 

Puhelutallenteet-valikko

Voit hakea, kuunnella, ladata ja lähettää puhelutallenteita Puhelutallenteet-osiossa (Call recordings). Käytettävissä olevat toiminteet riippuvat käyttäjän roolista. Pääkäyttäjä (Super User) näkee kaikki yrityksen tallennetut puhelut. Käyttäjät (My Console User) voivat hakea, toistaa, ladata ja lähettää sähköpostitse omia puhelutallenteitaan. Rooli määritetään VIP Kotisivulla VIP-palvelun pääkäyttäjän toimesta.  

Konfiguraatio-välilehti

Konfiguraatio-välilehdellä voit poistaa tallenteita ja tarkastella ketkä ovat kuunnelleet ja poistaneet tallenteita palvelusta, mikäli olet palvelun pääkäyttäjä. Tarkemmat portaalin käyttöohjeet löydät englanniksi Ohje-välilehdeltä kohdasta Käyttöopas verkossa. 

Vanhan puheentallennusportaalin kirjautuminen ja käyttö

Tallennustoiminta vanhassa Viestintäpalvelu VIPin puheentallennuksessa on päättynyt 30.9.2023. Vanhan portaalin tallenteita ei siirretä uuteen puheentallennusportaaliin, vaan ne ovat kuunneltavissa vanhassa portaalissa tallennusajan loppuun saakka. 

Vanhaan puheentallennusportaaliin kirjaudutaan osoitteessa https://tecare.telia.fi. Käyttäjätunnus on muotoa: fi + matkapuhelinnumerosi, esimerkiksi: fi0401234567. Salasana on puhelinnumerosi.

Lataa käyttöohje

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan