- Kirjaudu VIP Kotisivulle
- Mene Käyttäjät-välilehdelle ja valitse käyttäjä, jonka haluat lisätä puheentallennuksen piiriin.
- Valitse Ota puheluiden tallennus käyttöön -kohdassa UC-analytiikan integrointi
- Valitse käyttäjän rooli alasvetolaatikosta:
a. Pääkäyttäjällä (Super User) on oikeus katsella, kuunnella ja poistaa kaikkia syntyneitä puhelutallenteita. Kirjautumisohjeet lähetetään automaattisesti sähköpostitse.
b. Käyttäjä (My Console User) pääsee kirjautumaan puheentallennusportaaliin, mutta voi katsella ja kuunnella ainoastaan omia tallenteitaan. Kirjautumisohjeet lähetetään automaattisesti sähköpostitse.
c. Ei mitään (None) -roolilla olevat käyttäjät eivät pääse kirjautumaan puheentallennusportaaliin. Tästä huolimatta käyttäjät kuuluvat puheentallennuksen piiriin. - Määritä puheentallennusryhmä alasvetolaatikosta tai vaihtoehtoisesti Käyttäjäryhmän jäsenyys -valikosta lisäämällä täppä haluttuun kohtaan:
a. Kaikkien puheluiden tallennus automaattisesti (Record all calls)
b. Ulkoisten puheluiden automaattinen tallennus (Record external calls): tallennetaan kaikki paitsi VIP-käyttäjille soitetut tai VIP-käyttäjältä tulevat puhelut
c. Sisäisten puheluiden automaattinen tallennus (Record internal calls): ainoastaan VIPin käyttäjille soitetut puhelut tai VIPin käyttäjältä tulevat puhelut tallennetaan
d. Puheluiden manuaalitallennus, jolloin käyttäjän tulee itse käynnistää tallennus sovelluksesta (On Demand)
Käyttäjien hallinnointi VIP Puheentallennuksessa
VIP-palvelun pääkäyttäjä voi lisätä ja poistaa käyttäjiä VIP Puheentallennuksesta.
Tämä ohje on yritysasiakkaille
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Yritysmyynti
Yhteydenotto
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Paikalliset yritysmyyjät
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.