Profiilit ja kielivalinnat

VIP-profiili määrittää käytettävissä olevan päätelaitteen.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Palvelun päätelaitteena voi olla matkapuhelin, matkapuhelimen VIP-sovellus, tietokoneen VIP-sovelluspuhelin (Softphone) tai  IP-pöytäpuhelin. Tämän lisäksi VIPiin voidaan liittää Microsoftin Teams. 

Kaikki käyttäjät pääsevät hallinnoimaan omia tietojaan (mm. Aktiviteetti, Rooli, soitonsiirrot) VIPin kotisivun kautta. Pääkäyttäjä voi hallinnoida kotisivulta mm. muita käyttäjiä, asiakaspalvelunumeroita, yrityksen tiedotteita ja paljon muuta.

Käytettävissa oleva päätelaite riippuu VIP-profiilistasi. Profiileja on neljä ja niihin kaikkiin voidaan liittää IP-pöytäpuhelin. VIP-profiili määritellään yrityksesi pääkäyttäjän toimesta Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, kun käyttäjä lisätään VIP-palveluun. VIPin kotisivua voi käyttää kaikilla profiileilla.

Profiilin voi tarkistaa asiointipalvelusta. Pääkäyttäjä voi myös muuttaa profiilia laajemmaksi; Profiilin pienentämisestä pitää tehdä palvelupyyntö Viestit -osion kautta.

Käytettävissä olevat päätelaitteet profiileittain:
 

  Matkapuhelin Ip-pöytäpuhelin Mobiili-sovellus Softphone Muuta
Vakio      
Mobiili    
Mobiili Plus  

Voit kirjautua asiakaspalvelunumeroon

Multi

Voit kirjautua asiakaspalvelu- ja välitäjänumeroon

 

Käyttäjän kielenä voi olla suomi, ruotsi tai englanti. Kielivalinta vaikuttaa esimerkiksi siihen millä kielellä toinen yrityksesi VIP-käyttäjä kuulee muiden käyttäjien tiedotteet. Ulkoiset soittajat kuulevat tiedotteet joko organisaation kielellä tai käyttäjän vastaajaan määrittelemällä kielellä.

Kieli vaikuttaa myös VIP-kotisivun sekä tietokoneen VIP Softphonen kieleen. Mobiilisovelluksen kielen voi määrittää puhelimen asetuksista.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16