VIP-profiili määrittää käytettävissä olevan päätelaitteen.
Tämä ohje on yritysasiakkaille
Palvelun päätelaitteena voi olla matkapuhelin, matkapuhelimen VIP-sovellus, tietokoneen VIP-sovelluspuhelin (Softphone) tai IP-pöytäpuhelin. Tämän lisäksi VIPiin voidaan liittää Microsoftin Teams.
Kaikki käyttäjät pääsevät hallinnoimaan omia tietojaan (mm. Aktiviteetti, Rooli, soitonsiirrot) VIPin kotisivun kautta. Pääkäyttäjä voi hallinnoida kotisivulta mm. muita käyttäjiä, asiakaspalvelunumeroita, yrityksen tiedotteita ja paljon muuta.
VIP-profiilit
Käytettävissa oleva päätelaite riippuu VIP-profiilistasi. Profiileja on neljä ja niihin kaikkiin voidaan liittää IP-pöytäpuhelin. VIP-profiili määritellään yrityksesi pääkäyttäjän toimesta Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, kun käyttäjä lisätään VIP-palveluun. VIPin kotisivua voi käyttää kaikilla profiileilla.
Profiilin voi tarkistaa asiointipalvelusta. Pääkäyttäjä voi myös muuttaa profiilia laajemmaksi; Profiilin pienentämisestä pitää tehdä palvelupyyntö Viestit -osion kautta.
Käytettävissä olevat päätelaitteet profiileittain:
Matkapuhelin
Ip-pöytäpuhelin
Mobiili-sovellus
Softphone
Muuta
Vakio
Mobiili
Mobiili Plus
Voit kirjautua asiakaspalvelunumeroon
Multi
Voit kirjautua asiakaspalvelu- ja välitäjänumeroon
Kieliversiot
Käyttäjän kielenä voi olla suomi, ruotsi tai englanti. Kielivalinta vaikuttaa esimerkiksi siihen millä kielellä toinen yrityksesi VIP-käyttäjä kuulee muiden käyttäjien tiedotteet. Ulkoiset soittajat kuulevat tiedotteet joko organisaation kielellä tai käyttäjän vastaajaan määrittelemällä kielellä.
Kieli vaikuttaa myös VIP-kotisivun sekä tietokoneen VIP Softphonen kieleen. Mobiilisovelluksen kielen voi määrittää puhelimen asetuksista.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Chat: Arkisin 8–16
OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.