Näin hallinnoit postilaatikkoa eli vastaajaasi VIP-palvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.
Pääset hallinnoimaan vastaajaasi soittamalla vastaajanumeroosi. Sen numero on yrityskohtainen ja saat sen selville VIP-sovelluksen hakutoiminnolla käyttämällä hakusanaa Vastaaja. Saat vastaajanumeron myös VIP-pääkäyttäjältäsi.
Vastaajanumero näkyy myös uusien vastaajaviestien ilmoitustekstiviestissä. Vastaajan asetuksissa on oletuksena päällä ilmoitus uusista vastaajaviesteistä tekstiviestillä.
Yrityksesi pääkäyttäjä voi poistaa vastaajapalvelun lisäämällä käyttäjän No voicemail -ryhmään.
Huom! Matkapuhelimen asetuksista ei saa tehdä soitonsiirtoja vastaajanumeroon. Puhelut ohjautuvat vastaajan VIP-palvelun puhelureitityssäännöillä, joita yrityksesi pääkäyttäjä voi muokata.
Voit kuunnella ja poistaa vastaajaviestejäsi seuraavilla tavoilla:
Soittamalla vastaajanumeroosi.
Hallinnoimalla viestejä VIP-mobiilisovelluksen kautta.
Hallinnoimalla viestejä VIP Softphonen Vastaaja-välilehden kautta.
Kirjautumalla VIP-kotisivulle ja avaamalla ylävalikosta kohta Postilaatikko.
Oman tervehdyksen äänittäminen
Voit äänittää uuden vastaajatervehdyksen tai poistaa tervehdyksen kokonaan soittamalla vastaajanumeroosi.
Soitettua vastaajanumeroosi, voit toimia seuraavin tavoin:
Voit toistaa oman tervehdyksen painamalla 4.
Voit tallentaa oman tervehdyksen painamalla 5.
Voit poistaa oman tervehdyksen painamalla 6.
Koko vastaajavalikko on nähtävillä myös VIP-kotisivulla ylävalikon kohdasta Postilaatikko.
VIP Vastaajan asetukset ja PIN-koodi
Yleisimpiä asetuksia hallinnoidaaan VIP-kotisivulla valitsemalla ensin ylävalikosta Palvelut ja sen alta Vastaajan asetukset -sivulla.
PIN-koodin määrittäminen
Yrityksesi VIP-pääkäyttäjä määrittää tarvitaanko vastaajaan pin-koodia Suomessa soitetuissa puheluissa. Jos pin-koodi kysely on päällä, tällä ohjeella pääset määrittämään oman pin-koodisi.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.