Löydät seuraavat asetukset VIP-vastaajasta:
-
Lisää tervehdykseen olotila-aktiviteettisi
Asetuksella määrität, ilmoitetaanko soittajalle käyttäjän aktiviteetti osana vastaajan tervehdystä.
- Jos lisäät tervehdyksen, esitä sen viimeisen peräkkäisen aktiviteetin päätymisaika, jonka tila ei ole saatavilla
Oletuksena asetus on tyhjä, jota ei tule muuttaa.
- Lisää tervehdykseen asiakaspalvelumahdollisuus
Asetuksella voit lisätä vastaajaviestiin mahdollisuuden painaa numeroa 1, jolloin puhelu ohjataan pois vastaajasta esim. asiakaspalveluun, vaihteeseen tai kollegalle.
Jos määrität tähän Kyllä, määritä myös kohta Jos lisäät, siirrä tähän asiakaspalvelunumeroon
Jos lisäät, Siirrä tähän asiakaspalvelunumeroon (esim. +4655512345) -asetuksella määritetään mihin numeroon puhelu ohjataan pois vastaajasta, jos soittaja painaa numeroa 1. Voit valita puhelinnumeron myös alasvetovalikosta valitsemalla Poimi.
- Lisää tervehdykseen mahdollisuus ohittaa vastaaja
Oletuksena asetus on tyhjä, jota ei tule muuttaa.
- Salli käyttäjien äänittää omia tervehdyksiä
Asetuksella määrittelet, annetaanko käyttäjille oikeus äänittää ja käyttää omaa henkilökohtaista tervehdysviestiä vastaajassa yleisen tervehdysviestin sijasta.
- Oletustervehdys käyttäjille, joilla ei ole omaa tervehdystä
Asetuksella valitset äänikehotteen, mitä käytetään silloin kun käyttäjällä ei ole omaa henkilökohtaisesti äänitettyä vastaajaviestiä. Käytössä ovat kaikki VIP-palvelun yleiset kehotteet, sekä yrityksen itse äänittämät kehotteet.
- Uusien vastaajaviestien tekstiviesti-ilmoitukset
Asetuksella määrittelet, lähetetäänkö käyttäjälle tekstiviesti, kun vastaajaan on jätetty uusi viesti.
- Tekstiviesti-ilmoituksiin lisättävien vastaajan hakunumeroiden määrä
Jos käytössänne on useampi vastaajanumero (soittonumero), voit muokata tätä asetusta.
Uusien vastaajaviestien sähköposti-ilmoitukset -asetuksella määritetään, lähetetäänkö käyttäjälle sähköposti-ilmoitus, kun vastaajaan on jätetty uusi viesti. Voidaan myös määrittää, että jätetty viesti liitetään wav.-tiedostona mukaan sähköpostiviestiin.
- Piilota käyttäjäportaalin linkki ilmoituksista
Ei käytettävissä.
- Lataa vastaajaviestit matkapuhelimeen
Ei käytettävissä.
- Tarvitaanko vastaajaviestien hakemiseen PIN-koodi
Kyllä -asetuksella vastaajanumeroon soitettaessa käyttäjän tulee aina syöttää henkilökohtainen PIN-koodi ennen vastaajaviestin toistamista.
Pyydä VIP-käyttäjää määrittämään itselleen vastaajan PIN-koodi. Katso ohje
- Salli käyttäjien ottaa käyttöön / poistaa käytöstä vastaajaviestien tallennus
Kyllä-asetuksella käyttäjä voi itse määrittää voinko soittajat jättää hänelle vastaajaviestejä.
- Salli soittajien tallentaa vastaajaviestejä
Ei-asetuksella soittaja ei voi jättää vastaajaan viestiä.
Vanhojen viestien säilytysaika päivinä -asetuksella määritetään, kuinka monta päivää viestejä säilytetään ennen kuin ne automaattisesti poistetaan. Tämä koskee sekä kuunneltuja että kuuntelemattomia viestejä.
- Saapuneet-kansion enimmäiskoko (megatavuina)
Asetuksella määrittelet, mikä on vastaajan käyttämän postilaatikon enimmäiskoko. Enimmäiskoko voi olla maksimissaan 10 megatavua.
- Tekstiviesti-ilmoitus, kun vastaajan postilaatikko täynnä
Voit määritellä joko kyllä tai ei
- Sähköposti-ilmoitus, kun vastaajan postilaatikko täynnä
Voit määritellä joko kyllä tai ei