Toimintaohjeet loman tai poikkeusaukioloaikojen ajaksi

Muistilista VIP-palvelun pääkäyttäjälle ennen loma-aikaa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Näiden ohjeiden avulla teet tarvittavat toimenpiteet puhelinvaihteeseen loman ajaksi tai muulle normaalista poikkeavalle aukioloajalle. 

Ohjeet loma- ja poikkeusaukioloajoille

  1. Muuta mm. vaihde-, asiakaspalvelu- ja soittorinkinumeroiden aukioloaikoja

    Aikataulutoiminnon avulla voidaan hallita vaihde-, asiakaspalvelu- sekä soittorinkinumeroiden ja IVR-palveluvalikoiden aukioloaikoja. Toiminnon avulla asiakas saa siis oikean ääniviestin tai soitonsiirron esimerkiksi silloin, kun kyseinen vaihdenumero on kiinni. Aikataulujen hallinta VIP-palvelussa

  2. Muokkaa sekä lisää vaihteessa toistettavia äänitiedotteita

    Äänitiedotteita voidaan käyttää palvelussa useassa eri paikassa, esim. jonotiedotteina, vastaajatiedotteissa tai IVR- eli äänivalikoissa. Katso ohjeet äänitiedotteiden lisäämiseen ja muokkaamiseen. Äänitiedotteiden hallinta
  3. Muokkaa tarvittaessa puhelureitityksiä, eli kuinka puhelut ohjautuvat VIP-käyttäjille

    Puhelunreititysasetusten avulla luodaan puheluiden reitityssäännöt koko yritykselle, eri käyttäjäryhmille ja käyttäjille. Puhelunreitityssäännöillä määritellään, miten VIP-palvelu käsittelee puheluita, jotka on soitettu henkilöiden omiin henkilökohtaisiin numeroihin. Puheluiden reititykset (soitonsiirto)
     

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä