Neuvottelupuhelun järjestäminen VIP-palvelussa

Näin järjestät neuvottelupuheluita VIP-palvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Alta löydät ohjeet, kuinka Viestintäpalvelu VIP:ssä voit järjestää neuvottelupuhelun, jossa on mukana useampia osallistujia.

Voit järjestää neuvottelupuhelun joko "lennosta", lisäämällä puhelun aikana mukaan lisää henkilöitä, tai ajastaa neuvottelun etukäteen tiettyyn ajankohtaan.

Neuvottelupuheluiden järjestäminen mobiilisovelluksella edellyttää, että internet-puhelut -toiminnallisuus (VoIP) on kytketty päälle. Voit ottaa toiminnallisuuden käyttöön sovelluksen asetuksissa.

Neuvottelupuheluiden järjestäminen mobiilisovelluksella:

  1. Puhelun ollessa käynnissä, valitse Uusi puhelu ja soita henkilölle, jonka haluat lisätä neuvottelupuheluun. Aktiivinen puhelu siirtyy pitoon.
  2. Kun saat yhteyden henkilöön, jonka haluat lisätä neuvottelupuheluun, valitse Yhdistä.
  3. Olette nyt neuvottelupuhelussa. Jos haluat lisätä lisää henkilöitä puheluun, toimi samalla tavalla, eli tee välipuhelu ja valitse Yhdistä.
  4. Näet neuvottelupuheluun osallistuvat henkilöt klikkaamalla oikeassa ylälaidassa olevaa ikonia. Samasta näkymästä voit poistaa neuvottelupuhelun osallistujia.
  5. Neuvottelupuhelu päättyy, kun ainoastaan neuvottelupuhelun käynnistäjä on jäljellä puhelussa
  1. Puhelun ollessa käynnissä, valitse Lisää puhelu kokoukseen (ikoni, jossa kolme henkilöä). Puhelu on nyt neuvottelussa.
  2. Soita uusi puhelu henkilölle, jonka haluat lisätä neuvottelupuheluun. Taustalla oleva neuvottelupuhelu menee pitoon, kun soitat uuden puhelun.
  3. Kun uusi puhelu on käynnissä, valitse Lisää puhelu kokoukseen, neuvottelussa on nyt kolme henkilöä.
  4. Neuvottelu on vielä pidossa. Poistaaksesi neuvottelun pidosta, valitse Pidosta-painike (Play-kuvake). Neuvottelupuhelu on nyt käynnissä. 
  5. Toista toimenpiteet, jos haluat useamman käyttäjän samaan neuvotteluun.
  6. Voit lopettaa neuvottelun punaisesta luurista. Voit lopettaa koko neuvottelun, poistaa yksittäisiä henkilöitä neuvottelusta tai poistua itse neuvottelusta muiden jatkaessa neuvottelupuhelua.
  1. Kirjaudu VIP-kotisivulle. Kirjaudu
  2. Valitse Kokoukset-välilehti

    Huom. Mikäli olet palvelun pääkäyttäjä, poistu pääkäyttäjän näkymästä valitsemalla oikeassa ylänurkassa Käyttäjän näkymä ja valitse sen jälkeen Kokoukset-välilehti.
  3. Paina plus-kuvaketta oikeasta ylänurkasta. 
  4. Täytä avautuvaan ikkunaan kokouksen tiedot: otsikko, kokouksen ajankohta, osallistujat ja kokoukset tiedot. Halutessasi voit asettaa tekstiviesti- tai sähköpostimuistutukset kokoukselle. Mikäli kutsut kokoukseen VIPin ulkopuolisia käyttäjiä, kirjoita heidän sähköpostiosoite Osallistujat-kenttään ja erota osallistujat pilkulla.  
  5. Valitse lopuksi Ajoita.
  6. Kokoukseen osallistuvat saavat sähköpostikutsun, jossa on ohjeet kokoukseen liittymiseen.  
     
  1. Valitse Työkalut ja Ajoita kokous
  2. Klikkaa Plus-painiketta
  3. Määritä kokouskutsuun tarvittavat tiedot:

Otsikko = Anna kuvaava otsikko neuvottelulle, valitse alkamis- ja päättymisaika ja määritä, toistetaanko kokous

Kesto = Voit määrittää keston myös tästä

Osallistujat = lisää henkilöitä VIPin yhteyshenkilöistä tai lisää ulkopuolisia henkilöitä sähköpostiosoitteilla tai puhelinnumerolla. Erottele vastaanottajat pilkulla tai enter -painikkeella

Huomautukset = Kutsun saateteksti

Aikavyöhyke = Määritä tarvittaessa

Aseta muistutus = Muistuta osallistujia neuvottelusta. Voit laittaa muistutuksen myös tekstiviestinä.
 

4. Seuraavaksi valitse Ajoita-painike lähettääksesi kutsun. Ajoita-painike on valittavissa, kun kaikki pakolliset tiedot on määritelty

5. Kokoukseen osallistuvat saavat sähköpostikutsun, jossa on ohjeet kokoukseen liittymiseen.
 

Huom! Jos kutsut osallistujia pelkällä puhelinnumerolla, vastaanottaja ei saa kutsua sähköpostiinsa. Heille tulee muistutus tekstiviestillä, jos se on määritelty. Tekstiviestissä on ohjeet kokoukseen liittymiseen. 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste