Neuvottelupuhelun järjestäminen VIP-palvelussa

Näin järjestät neuvottelupuheluita VIP-palvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Alta löydät ohjeet, kuinka Viestintäpalvelu VIP:ssä voit järjestää neuvottelupuhelun, jossa on mukana useampia osallistujia.

Voit järjestää neuvottelupuhelun joko "lennosta", lisäämällä puhelun aikana mukaan lisää henkilöitä, tai ajastaa neuvottelun etukäteen tiettyyn ajankohtaan.

Neuvottelupuheluiden järjestäminen mobiilisovelluksella edellyttää, että internet-puhelut -toiminnallisuus (VoIP) on kytketty päälle. Voit ottaa toiminnallisuuden käyttöön sovelluksen asetuksissa.

Neuvottelupuheluiden järjestäminen mobiilisovelluksella:

  1. Puhelun ollessa käynnissä, valitse Uusi puhelu ja soita henkilölle, jonka haluat lisätä neuvottelupuheluun. Aktiivinen puhelu siirtyy pitoon.
  2. Kun saat yhteyden henkilöön, jonka haluat lisätä neuvottelupuheluun, valitse Yhdistä.
  3. Olette nyt neuvottelupuhelussa. Jos haluat lisätä lisää henkilöitä puheluun, toimi samalla tavalla, eli tee välipuhelu ja valitse Yhdistä.
  4. Näet neuvottelupuheluun osallistuvat henkilöt klikkaamalla oikeassa ylälaidassa olevaa ikonia. Samasta näkymästä voit poistaa neuvottelupuhelun osallistujia.
  5. Neuvottelupuhelu päättyy, kun ainoastaan neuvottelupuhelun käynnistäjä on jäljellä puhelussa
  1. Puhelun ollessa käynnissä, lisää uusi puhelu painamalla + painiketta.
  2. Neuvottelunäkymä avautuu ja voit lisätä puheluita neuvotteluun.
  3. Soita uusi puhelu henkilölle, jonka haluat lisätä neuvottelupuheluun. Aktiivinen puhelu siirtyy pitoon.
  4. Kun uusi puhelu on käynnissä, paina + painiketta lisätäksesi sen neuvotteluun.
  5. Toista toimenpiteet, jos haluat useamman käyttäjän samaan neuvotteluun.
  1. Kirjaudu VIP-kotisivulle. Kirjaudu
  2. Valitse Kokoukset-välilehti

    Huom. Mikäli olet palvelun pääkäyttäjä, poistu pääkäyttäjän näkymästä valitsemalla oikeassa ylänurkassa Käyttäjän näkymä ja valitse sen jälkeen Kokoukset-välilehti.
  3. Paina plus-kuvaketta oikeasta ylänurkasta. 
  4. Täytä avautuvaan ikkunaan kokouksen tiedot: otsikko, kokouksen ajankohta, osallistujat ja kokoukset tiedot. Halutessasi voit asettaa tekstiviesti- tai sähköpostimuistutukset kokoukselle. Mikäli kutsut kokoukseen VIPin ulkopuolisia käyttäjiä, kirjoita heidän sähköpostiosoite Osallistujat-kenttään ja erota osallistujat pilkulla.  
  5. Valitse lopuksi Ajoita.
  6. Kokoukseen osallistuvat saavat sähköpostikutsun, jossa on ohjeet kokoukseen liittymiseen.  
     

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16