VIP-kontaktien synkronointi

Näin synkronoit mobiililaitteesi ja VIP-palvelun kontaktit eli yhteystiedot.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Voit synkronoida kaikkien organisaatiosi VIP-käyttäjien tiedot mobiililaitteesi yhteystietoluetteloon. Yhteystietoluettelossa on saatavilla käyttäjän etu- ja sukunimi, puhelinnumero, sähköposti ja organisaatiotieto. Synkronoi yhteystiedot seuraavasti:

  1. Avaa VIP-mobiilisovellus.
  2. Pyyhkäise oikealle ja valitse Asetukset.
  3. Valitse Synkronointi ja sitten Kaikki yhteystiedot.
  4. Klikkaa alareunassa olevaa linkkiä ja toimi mobiilisovelluksessa annettujen ohjeiden mukaisesti.

Kontaktien synkronointi mobiililaitteesi yhteystietoluetteloon voi viedä hetken riippuen VIP-palvelusi käyttäjämäärästä.

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16