VIP-mobiilisovelluksen käyttöönotto ei onnistu

Ongelmia mobiilisovelluksen käyttöönoton kanssa? Kyse voi olla väärästä profiilista.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Mikäli saat mobiilisovelluksen käyttöönoton yhteydessä ”Hups, jotain meni pieleen” -virheilmoituksen, sinulla ei todennäköisesti ole VIP-mobiilisovelluksen käyttöön oikeuttavaa VIP-profiilia. VIP-mobiilisovelluksen käyttöön vaaditaan VIP Mobiili, Mobiili Plus tai Multi -profiili.  
 
VIP-profiili määritellään yrityksesi pääkäyttäjän toimesta Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, kun käyttäjä lisätään VIP-palveluun. Pääkäyttäjä voi tarkistaa profiilin asiointipalvelusta ja muuttaa profiilia laajemmaksi

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä