VIP-palvelun VoIP- eli internet-puhelut

Internet-puhelussa sekä saapuva että lähtevä puheluliikenne välitetään internet-yhteyden kautta.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

VIP-palvelu tukee VoIP- eli internet-puheluita. Tällöin sekä saapuva että lähtevä puheluliikenne välitetään internet-yhteyden (kiinteä tai mobiili) kautta. Ominaisuutta voi hyödyntää tilanteissa, joissa matkapuhelinverkon kuuluvuus on heikko tai esimerkiksi ulkomailla, jolloin säästät ulkomaanpuhelukustannuksissa.  

Jotta voit ottaa VoIP-puhelut käyttöön, sinulla tulee olla:

  • VIP Multi -käyttäjäprofiili
  • VIP-mobiilisovellus  
  • Wifi- tai mobiilidataverkko käytettävissä


VoIP-puheluiden käyttöönotto

  1. Avaa VIP-mobiilisovellus
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle ja valitse Asetukset 
  3. Valitse VoIP-painike päälle


Vaihtoehtoisesti internet-puheluita voidaan hyödyntää Telia Wifi-puhelut -lisäpalvelun avulla, joka on lisämaksullinen palvelu. Wifi-puhelut -palvelun käyttämiseksi, käyttäjällä tulee olla internet-puheluita tukeva laite ja liittymä. Käytössä olevalla VIP-profiililla ei ole merkitystä Wifi-puhelut -palvelua käytettäessä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta