Jotta voit vastaanottaa asiakaspalvelu- tai välittäjäpuheluita,
- sinulla pitää olla VIP Mobiili Plus tai Multi profiili,
- yrityksellä pitää olla asiakaspalvelija- ja/tai välittäjälisenssejä * ja
- sinun tulee olla jäsenenä ja kirjautuneena kyseisiin numeroihin.
Huomioithan, että VIP aktiviteetit voivat myös vaikuttaa siihen, tuleeko sinulle näitä puheluita. Numerossa on voitu määrittää, että punaisella aktiviteetilla puheluita ei tule kirjautumisesta huolimatta. Myös numeron aukioloaika vaikuttaa siihen tuleeko sinulle puheluita.
Numeroihin voit kirjautua mobiiilisovelluksella, tietokoneen VIP Softphonella ja VIP-kotisivulta. Kirjautuminen on mahdollista tehdä myös toimintakoodeilla puhelimesta. Jos haluat tietää oman yrityksesi toiminnekoodit, ole yhteydessä yrityksesi pääkäyttäjään.
* Jos asiakaspalvelijoita on neljä, mutta vain kolmen pitää yhtä aikaa ottaa vastaan asiakaspalvelupuheluita, yritykselle riittää kolme lisenssiä. Tällöin neljännen yrittäessä kirjautua numeroon, hän saa virheilmoituksen. Yksi henkilö voi olla kirjautuneena moneen eri numeroon yhtä aikaa.