Arvomme kaksi Samsung Galaxy S24 -puhelinta Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Osallistu arvontaan

Viestintäpalvelu VIPin asettaminen oletussovellukseksi

Näin asetat Viestintäpalvelu VIPin oletussovellukseksi
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Voit asettaa VIPin tietokoneesi oletussovellukseksi, mikäli käytössäsi on VIP softphone ja Windows-käyttöliittymä. Tällöin puhelut soitetaan automaattisesti VIP softphonesta, kun klikkaat tietokoneellasi puhelinnumeroa, jossa on linkki.

  1. Avaa VIP softphon
  2. Valitse Työkalut-valinnan alta Asetukset
  3. Valitse avautuvasta ikkunasta Lisää ja valitse kohdassa ”Määritä tel: ja callto:-käsittely” Määritä oletukset
  4. Avautuvassa ikkunassa kerrotaan polku, kuinka pääset muuttamaan koneesi oletussovelluksia
  5. Klikkaa koneesi käynnistä-valikkoa. Mene softphonen ilmoittaman polun mukaan oletussovelluksiin.
  6. Avautuvassa ikkunassa ”Valitse oletukset linkkityypin mukaan”
  7. Etsi Name-kohdan alta ”TEL” ”URL:tel” ja valitse se. Avautuvassa ikkunassa valitse ”Telia VIP”.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
 

Lue lisää käyttötuesta

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan