Välittäjäryhmää käytetään vaihteissa, eli puheluun vastaava henkilö yleensä siirtää puhelun eteenpäin. Numeroon on liitettävissä aikaohjaus, tervetulotiedote, jonotus, puheluiden ohjaus agenttien taitotason mukaan, IVR-valikot ja takaisinsoitto. Numerossa on saatavilla runsaasti ominaisuuksia, esim. laajennettu henkilöhaku, muiden tilatiedon vaihtaminen, välitys varattuun numeroon jne. Vaihdenumeron vastausryhmään kuuluvilla käyttäjillä tulee olla Multi-käyttäjäprofiili. Lisäksi vaihdenumeroiden hyödyntäminen edellyttää VIP Välittäjä -profiilia
jokaista samaan aikaan kirjautuneena olevaa käyttäjää kohden.
-
Kirjaudu VIP Kotisivulle.
-
Luo ensin käyttäjäryhmä, joka vastaanottaa kyseisen asiakaspalvelunumeron puheluita. Määritä myös, voivatko vastausryhmän jäsenet kirjata toisiaan sisään ja ulos (ACD-ryhmän esimies) tai hallinnoida asiakaspalvelunumeron aikatauluja (ajoitusten hallinta). Ohjeet käyttäjäryhmän luomiseen ja käyttäjien lisäämiseen löydät täältä.
-
Valitse järjestelmänvalvojan näkymässä Toimintonumerot -välilehti
-
Valitse Välittäjäryhmät. Huom! Jos kohta ei löydy valikosta, niin yritykselläsi ei ole Välittäjä-lisenssejä käytettävissä. Tee lisenssitilaus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. Palvelupyynnöllä voit tilata lisenssejä myös lisää. Kun yrityksellä on yksikin lisenssi, Välittäjäryhmä on valittavissa.
-
Klikkaa Uusi välittäjäryhmä (alhaalla)