Tavoitettavuusketjuryhmän (soittorinki, hunt group) numeroa voidaan käyttää esimerkiksi silloin, kun halutaan asiakaspuhelun soivan yhtäaikaisesti usealla käyttäjällä tai ensin pisimpään vapaana olleella käyttäjällä. Numerossa on käytettävissä aikaohjaus, eli se voi olla auki esim. arkisin klo 8-16 ja suljettuna muina ajankohtina. Soittorinkiin kuuluvalla käyttäjällä voi olla käytössään mikä tahansa käyttäjätasoinen VIP-profiili.
Tavoitettavuusketjuryhmän numeron muokkaaminen ja lisääminen
- Kirjaudu VIP Kotisivulle.
- Luo ensin käyttäjäryhmä, joka vastaanottaa kyseisen asiakaspalvelunumeron puheluita. Määritä myös, voivatko vastausryhmän jäsenet kirjata toisiaan sisään ja ulos (ACD-ryhmän esimies) tai hallinnoida asiakaspalvelunumeron aikatauluja (ajoitusten hallinta). Ohjeet käyttäjäryhmän luomiseen ja käyttäjien lisäämiseen löydät täältä.
- Tämän jälkeen voit luoda tavoitettavuusketjuryhmän. Valitse järjestelmänvalvojan näkymässä Toimintonumerot -välilehti.
- Valitse Tavoitettavuusketjuryhmän numerot.
- Valitse muokattava tavoitettavuusketjuryhmä tai klikkaa alhaalta Luo uusi tavoitettavuusketjuryhmä.
- Klikkaa lopuksi Tallenna.