Alla olevasta dokumentista löydät vaatimukset ja suositukset palomuurin ja verkkoyhteyden asetuksille suomeksi ja englanniksi.
Lue lisää: Palomuurin ja verkkoyhteyden asetukset
Alla olevasta dokumentista löydät vaatimukset ja suositukset palomuurin ja verkkoyhteyden asetuksille suomeksi ja englanniksi.
Lue lisää: Palomuurin ja verkkoyhteyden asetukset
VIP-palvelun kytkentä ja irtisanominen sekä profiilien hallinnointi
Äänitiedotteiden hallinta
Olotilojen (aktiviteetit ja roolit) muokkaaminen
Vastaajan asetukset VIP-palvelussa
Aikataulujen hallinta VIP-palvelussa
Käyttäjien hallinnointi VIP Puheentallennuksessa
VIP Puheentallennus -kirjautuminen ja käyttö
Puheluiden reititykset (soitonsiirto)
Kontaktilistat VIP-palvelussa
Puhelun vastaanottajalle näytettävän numeron määrittäminen
Asiakaspalvelija- tai välittäjälisenssit
Työajan määrittäminen VIP-palvelussa
Toimintaohjeet loman tai poikkeusaukioloaikojen ajaksi
Käyttäjän lisääminen kulunvalvontaintegraatioon
Pääkäyttäjän yleisnäkymä VIP kotisivulla
Toimintonumerot
Kaksivaiheinen tunnistautuminen
Käyttäjäryhmät
Pääkäyttäjäoikeudet
Ryhmävastaaja
IVR-numero
ACD-ryhmänumeron lisääminen
Tavoitettavuusketjuryhmän numeron muokkaaminen ja lisääminen (Hunt group)
Välittäjäryhmän numeron lisääminen (välittäjäryhmät)
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Asiakaspalvelu
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Avaa chatVaraa soittoaika
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.