Viestintäpalvelu VIPissä on saatavilla useita lisäpalveluita. Lisäpalveluiden käyttäjiä hallinnoidaan sekä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa että VIP Kotisivulla. Tähän ohjeeseen on koottu tiedot, missä lisäpalvelun käyttäjiä hallinnoidaan. Sinun tulee olla VIP-palvelun pääkäyttäjä hallinnoidaksesi käyttäjiä
Lisäpalveluiden hallinnointi
- Puheentallennus
Tarkemmat ohjeet käyttäjien hallinnoimiseksi löydät täältä ja ohjeet puheentallennuspalvelun käyttöön täältä.
- Raportointi
Tarkemmat ohjeet raportointiin liittyen löydät täältä.
- Snom IP-puhelimet
Tarkemmat ohjeet IP-puhelimien hallintaan löydät täältä.
- VIP Priorisoitu jono
Priorisoitu jono on lisämaksullinen ominaisuus, joka mahdollistaa eri jonojen kautta tulevien puheluiden priorisoinnin. Agentille ohjautuu siis korkeamman prioriteetin jonosta puheluita ennen alhaisemman prioriteetin jonon puheluita. Mikäli haluat ottaa ominaisuuden käyttöön, tee palvelupyyntö Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta. Ominaisuus otetaan käyttöön itsepalveluna ACD- tai Välittäjäryhmissä. Ohjeet ACD- ja Välittäjäryhmien muokkaamiseen löydät asiakastuesta.
Teams-tilatietointegraatio
Teams-tilatietointegraatio otetaan käyttöön organisaation kaikilla käyttäjillä. Mikäli lisäpalvelu on käytössä yrityksessäsi, Teams-integraatio tulee automaattisesti käyttöön, kun käyttäjä lisätään VIPiin.
Telia Communications Manager
Telia Communications Manager (TCM) on käyttäjätietojen hallinnan ja tavoitettavuustiedon työkalu Viestintäpalvelu VIPiä käyttäville yrityksille. Palvelun avulla yrityksen käyttäjä- ja tavoitettavuustiedot ovat kaikkien tarvittavien sidosryhmien käytettävissä helppokäyttöisessä selainkäyttöliittymässä. TCM:n avulla tietoja ei tarvitse päivittää useaan paikkaan, vaan data päivittyy automaattisesti TCM:ään useasta eri lähteestä.
Alta löydät TCM:n käyttöohjeet pää- ja loppukäyttäjille.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.