Lisäpalveluiden hallinnointi

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Viestintäpalvelu VIPissä on saatavilla useita lisäpalveluita. Lisäpalveluiden käyttäjiä hallinnoidaan sekä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa että VIP Kotisivulla. Tähän ohjeeseen on koottu tiedot, missä lisäpalvelun käyttäjiä hallinnoidaan. Sinun tulee olla VIP-palvelun pääkäyttäjä hallinnoidaksesi käyttäjiä

  • Puheentallennus

Tarkemmat ohjeet käyttäjien hallinnoimiseksi löydät täältä ja ohjeet puheentallennuspalvelun käyttöön täältä.

  • Raportointi

Tarkemmat ohjeet raportointiin liittyen löydät täältä.

  • Snom IP-puhelimet

Tarkemmat ohjeet IP-puhelimien hallintaan löydät täältä.

  • VIP Priorisoitu jono

Priorisoitu jono on lisämaksullinen ominaisuus, joka mahdollistaa eri jonojen kautta tulevien puheluiden priorisoinnin. Agentille ohjautuu siis korkeamman prioriteetin jonosta puheluita ennen alhaisemman prioriteetin jonon puheluita. Mikäli haluat ottaa ominaisuuden käyttöön, tee palvelupyyntö Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta. Ominaisuus otetaan käyttöön itsepalveluna ACD- tai Välittäjäryhmissä. Ohjeet ACD- ja Välittäjäryhmien muokkaamiseen löydät asiakastuesta.

  • Teams-puheintegraatio

Tarkemmat ohjeet käyttäjien hallinnointiin löydät täältä.

  • Kalenteri-integraatio

Tarkemmat ohjeet käyttäjien hallinnointiin löydät täältä.

  • Kulunvalvontaintegraatio

Tarkemmat ohjeet käyttäjien hallinnointiin löydät täältä.

Teams-tilatietointegraatio

Teams-tilatietointegraatio otetaan käyttöön organisaation kaikilla käyttäjillä. Mikäli lisäpalvelu on käytössä yrityksessäsi, Teams-integraatio tulee automaattisesti käyttöön, kun käyttäjä lisätään VIPiin.  

Telia Communications Manager

Telia Communications Manager (TCM) on käyttäjätietojen hallinnan ja tavoitettavuustiedon työkalu Viestintäpalvelu VIPiä käyttäville yrityksille. Palvelun avulla yrityksen käyttäjä- ja tavoitettavuustiedot ovat kaikkien tarvittavien sidosryhmien käytettävissä helppokäyttöisessä selainkäyttöliittymässä. TCM:n avulla tietoja ei tarvitse päivittää useaan paikkaan, vaan data päivittyy automaattisesti TCM:ään useasta eri lähteestä.

Alta löydät TCM:n käyttöohjeet pää- ja loppukäyttäjille.

>> Pääkäyttäjän käyttöohjeet

>> Loppukäyttäjän käyttöohjeet

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.