Käyttäjän lisääminen Teams-puheintegraatioon

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Teams-puheintegraatio on Viestintäpalvelu VIPin lisäpalvelu. Integraation avulla voit vastata saapuviin puheluihin joustavasti joko matkapuhelimesta tai Teams-sovelluksesta ja soittaa puheluita Teams-sovelluksesta Teamsin ulkopuolelle. Kun käyttäjä on puhelussa Teamsissa, VIPin aktiviteetti muuttuu varatuksi, ja puheluita ei ohjata käyttäjälle.

Yrityksen pääkäyttäjä voi lisätä käyttäjiä Teams-puheintegraatioon, kun lisäpalvelu on otettu käyttöön yrityksessäsi.

Voit lisätä henkilöille Teams-puheintegraation Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluss,a kun lisäpalvelu on käytössä yrityksessäsi.

Käyttäjän lisääminen Teams-puheintegraatioon Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

  1. Avaa liittymä tai muokkaa olemassa olevaa liittymää tämän ohjeen mukaisesti.
  2. Kun olet valinnut Viestintäpalvelu VIPin lisäpalveluksi, lisää Integraatiot-kohdassa valinta kohtaan Ota MS Teams puheintegraatio käyttöönHuom! Käyttäjällä tulee olla käytössä yritysnumero (yleensä 020-alkuinen numero) mobiilinumeron lisäksi, jotta puheintegraatio on käytettävissä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.