Kaksivaiheinen tunnistautuminen

Toimi näin, mikäli kaksivaiheinen tunnistautuminen ei toimi.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Mitä tehdä, jos kaksivaiheinen tunnistautuminen ei toimi

VIP-pääkäyttäjillä on käytössä kaksivaiheinen tunnistautuminen VIP Kotisivulla. Kaksivaiheinen tunnistus parantaa tietoturvaa. Kun kirjaudut VIP-pääkäyttäjänä VIP Kotisivulle, järjestelmä lähettää sinulle vahvistuskoodin tekstiviestillä. Tekstiviesti lähetetään siihen puhelinnumeroon, joka on rekisteröity pääkäyttäjälle Viestintäpalvelu VIPiin. Mikäli et saa vahvistuskoodia, tee palvelupyyntö Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta.

 

Video: kaksivaiheinen tunnistautuminen

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Seuraa somessa

LinkedInissä, Facebookissa ja X:ssä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.

 

Telia LinkedInissä
Telia Facebookissa
Telia X:ssä 

 

24/7