IVR-numero

Tämä ohje on yritysasiakkaille

IVR-numeroa voidaan käyttää valikkona (esim. paina 1, asiakaspalvelu, paina 2, myynti) tavoitettavuusketjuryhmän (soittorinki eli hunt group) varanumerona tai tiedotteiden toistamiseen.

  1. Kirjaudu VIP Kotisivulle.
  2. Mene järjestelmänvalvojan näkymässä Toimintonumerot -välilehdelle.
  3. Valitse IVR-numerot.
  4. Valitse muokattava IVR-numero tai klikkaa alhaalta Uusi IVR-numero.
  5. Mikä on tämän ryhmän nimi: Anna kuvaava nimi IVR-numerolle (esim. valikko).
  6. Numero-kohtaan määritetään puhelinnumero. Näet vapaat puhelinnumerot, kun klikkaat tekstiä Näytä käytettävissä olevat numerot. Mikäli numeroita ei ole saatavilla, tee palvelupyyntö Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai ota yhteyttä Telian asiakaspalveluun.
  7. Sen ryhmän järjestelmänvalvojan hallittavissa, jolla on profiili: VIP-palvelussa voidaan antaa suppeampia pääkäyttäjäoikeuksia ryhmätasolla. Pudotusvalikosta voi valita, mikä ryhmä voi hallita tätä numeroa, jos ryhmätason oikeuksia on tehty. Löydät ohjeen käyttäjäryhmien hallinnointiin täältä.
  8. Alanumeroiden valinta: ei käytettävissä.
  9. Säilytä siirretyn puhelun metatiedot: Kohdassa voit määrittää, näytetäänkö IVR:n metatietoja (numero, johon asiakas on soittanut), kun puhelu saapuu IVR-numerosta VIP Softphoneen.
  10. Mistä koodista tämän toimintonumeron tunnistaa käytettäessä toimintokoodeja: ei käytettävissä.
  11. Toista tämä äänitiedote, kun puhelu vastaanotetaan: alasvetovalikosta valitaan haluttu äänitiedote. Äänitiedotteessa soittajaa voidaan informoida jostakin asiasta tai pyytää tekemään numerovalinta.
  12. Kun äänitiedote on toistettu, soittaja voi painaa puhelimen painiketta. Määritä alla, mihin puhelu ohjataan kunkin puhelimen painikkeen painalluksesta. Jos jätät kentän tyhjäksi, soittaja kuulee äänitiedotteen virheellisestä vaihtoehdosta. Jos äänitiedotteessa pyydetään soittajaa tekemään näppäinvalinta, määritä tässä kohdassa, mihin numeroon puhelun tulee ohjautua valittaessa äänitiedotteessa mainittu numero. Käytettävissä olevat näppäinvalinnat ovat #, * ja 0-9. Aikakatkaisu*-kohtaan määritetään mitä tapahtuu, jos soittaja ei tee valintaa. Jos asetus on tyhjä, soittaja kuulee äänitiedotteen uudelleen.
  13. Klikkaa Tallenna-painiketta.

    Katso ohjevideo tästä.

     

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta