IVR-numeroa voidaan käyttää valikkona (esim. paina 1, asiakaspalvelu, paina 2, myynti) tavoitettavuusketjuryhmän (soittorinki eli hunt group) varanumerona tai tiedotteiden toistamiseen.
IVR-numero
- Kirjaudu VIP Kotisivulle.
- Mene järjestelmänvalvojan näkymässä Toimintonumerot -välilehdelle.
- Valitse IVR-numerot.
- Valitse muokattava IVR-numero tai klikkaa alhaalta Uusi IVR-numero.
- Mikä on tämän ryhmän nimi: Anna kuvaava nimi IVR-numerolle (esim. valikko).
- Numero-kohtaan määritetään puhelinnumero. Näet vapaat puhelinnumerot, kun klikkaat tekstiä Näytä käytettävissä olevat numerot. Mikäli numeroita ei ole saatavilla, tee palvelupyyntö Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai ota yhteyttä Telian asiakaspalveluun.
- Sen ryhmän järjestelmänvalvojan hallittavissa, jolla on profiili: VIP-palvelussa voidaan antaa suppeampia pääkäyttäjäoikeuksia ryhmätasolla. Pudotusvalikosta voi valita, mikä ryhmä voi hallita tätä numeroa, jos ryhmätason oikeuksia on tehty. Löydät ohjeen käyttäjäryhmien hallinnointiin täältä.
- Alanumeroiden valinta: ei käytettävissä.
- Säilytä siirretyn puhelun metatiedot: Kohdassa voit määrittää, näytetäänkö IVR:n metatietoja (numero, johon asiakas on soittanut), kun puhelu saapuu IVR-numerosta VIP Softphoneen.
- Mistä koodista tämän toimintonumeron tunnistaa käytettäessä toimintokoodeja: ei käytettävissä.
- Toista tämä äänitiedote, kun puhelu vastaanotetaan: alasvetovalikosta valitaan haluttu äänitiedote. Äänitiedotteessa soittajaa voidaan informoida jostakin asiasta tai pyytää tekemään numerovalinta.
- Kun äänitiedote on toistettu, soittaja voi painaa puhelimen painiketta. Määritä alla, mihin puhelu ohjataan kunkin puhelimen painikkeen painalluksesta. Jos jätät kentän tyhjäksi, soittaja kuulee äänitiedotteen virheellisestä vaihtoehdosta. Jos äänitiedotteessa pyydetään soittajaa tekemään näppäinvalinta, määritä tässä kohdassa, mihin numeroon puhelun tulee ohjautua valittaessa äänitiedotteessa mainittu numero. Käytettävissä olevat näppäinvalinnat ovat #, * ja 0-9. Aikakatkaisu*-kohtaan määritetään mitä tapahtuu, jos soittaja ei tee valintaa. Jos asetus on tyhjä, soittaja kuulee äänitiedotteen uudelleen.
- Klikkaa Tallenna-painiketta.
Katso ohjevideo tästä.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)