Asiakaspalvelunumeroa käytetään esimerkiksi suorana numerona yrityksen asiakaspalveluun. Asiakaspalvelunumeroon on liitettävissä:
- aikaohjaus
- tervetulotiedote
- jonotus
- puheluiden ohjaus agenttien taitotason mukaan
- IVR-valikot
- takaisinsoitto
ACD-ryhmänumeron lisääminen
Asiakaspalvelunumeron vastausryhmään kuuluvilla käyttäjillä tulee olla Multi- tai Mobiili Plus -käyttäjäprofiili. Lisäksi asiakaspalvelunumeroiden hyödyntäminen edellyttää yritystasoista VIP Asiakaspalvelija -profiilia jokaista samaan aikaan kirjautuneena olevaa käyttäjää kohden.
- Kirjaudu VIP Kotisivulle.
- Luo ensin käyttäjäryhmä, joka vastaanottaa kyseisen asiakaspalvelunumeron puheluita. Määritä myös, voivatko vastausryhmän jäsenet kirjata toisiaan sisään ja ulos (ACD-ryhmän esimies) tai hallinnoida asiakaspalvelunumeron aikatauluja (ajoitusten hallinta). Ohjeet käyttäjäryhmän luomiseen ja käyttäjien lisäämiseen löydät täältä.
- Valitse järjestelmänvalvojan näkymässä Toimintonumerot -välilehti.
- Valitse ACD-ryhmät.
Huom! Jos kohta ei löydy valikosta, niin yritykselläsi ei ole asiakaspalvelija-lisenssejä käytettävissä. Tee lisenssitilaus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. Palvelupyynnöllä voit tilata lisenssejä myös lisää. Kun yrityksellä on yksikin lisenssi, ACD-ryhmä on valittavissa. - Klikkaa alhaalta Luo uusi ACD-ryhmä