VIPiin on saatavilla Snom D785-merkkinen IP-puhelin. Puhelimet tulee tilata Telialta ja ne esikonfiguroidaan Telian toimesta. Puhelimen käyttö edellyttää sen määrittämistä VIP-käyttäjälle. Käyttäjällä voi olla mikä tahansa VIP-käyttäjäprofiili. Käyttäjän määrittäminen tehdään VIP-kotisivulla VIP-palvelun pääkäyttäjän toimesta. Vaihtoehtoisesti voit tehdä työpyynnön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, jolloin Telia määrittää puhelimen käyttäjälle. Työ laskutetaan Telia Palvelunhallintakeskus -hinnaston mukaisesti.
IP-puhelimen määrittäminen käyttäjälle
- Kirjaudu VIP-kotisivulle. Sinun tulee olla VIP-palvelun pääkäyttäjä toiminteen suorittamiseksi.
- Valitse Laitteet-kohdassa SIP-puhelimet.
- Valitse puhelin, jonka haluat liittää käyttäjälle. Jos listassa on useampia puhelimia, joita ei ole vielä liitetty käyttäjälle, tunnistat oikean puhelinlaitteen MAC-osoitteesta, joka löytyy puhelimen pohjasta tai laatikosta (alkaa 00041...).
- Lisää Linja 1 -kohtaan käyttäjä, jolle puhelin halutaan määrittää. Löydät käyttäjän painamalla suurennuslasia.
- Tallenna muutokset.
Lataa Snom D785-käyttöohje.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.