IP-puhelimen määrittäminen käyttäjälle

Tämä ohje on yritysasiakkaille

VIPiin on saatavilla Snom D785-merkkinen IP-puhelin. Puhelimet tulee tilata Telialta ja ne esikonfiguroidaan Telian toimesta. Puhelimen käyttö edellyttää sen määrittämistä VIP-käyttäjälle. Käyttäjällä voi olla mikä tahansa VIP-käyttäjäprofiili. Käyttäjän määrittäminen tehdään VIP-kotisivulla VIP-palvelun pääkäyttäjän toimesta. Vaihtoehtoisesti voit tehdä työpyynnön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, jolloin Telia määrittää puhelimen käyttäjälle. Työ laskutetaan Telia Palvelunhallintakeskus -hinnaston mukaisesti.

  1. Kirjaudu VIP-kotisivulle. Sinun tulee olla VIP-palvelun pääkäyttäjä toiminteen suorittamiseksi.
  2. Valitse Laitteet-kohdassa SIP-puhelimet.
  3. Valitse puhelin, jonka haluat liittää käyttäjälle. Jos listassa on useampia puhelimia, joita ei ole vielä liitetty käyttäjälle, tunnistat oikean puhelinlaitteen MAC-osoitteesta, joka löytyy puhelimen pohjasta tai laatikosta (alkaa 00041...).
  4. Lisää Linja 1 -kohtaan käyttäjä, jolle puhelin halutaan määrittää. Löydät käyttäjän painamalla suurennuslasia.
  5. Tallenna muutokset.

Lataa Snom D785-käyttöohje.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.