Kun rekisteröit uuden, siirrät jo käytössä olevan tai päivität vanhan verkkotunnuksesi, valitse tarpeesi mukainen ratkaisu ja täytä yhteydenottolomake: Verkkotunnus yritykselle
Telia Verkkotunnus -palvelun hallinta
Telia Verkkotunnus -palvelun itsehallinta tapahtuu Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita -kohdasta Vanha tuotehallinta (päädyt vanhaan Yritysportaaliin).
Valitse Verkkotunnuspalvelut -kohdasta verkkotunnus, jota haluat hallinnoida.
Löydät ohjeet verkkotunnuksesi muokkaamiseen YouTubesta. Huom! Ohje on tehty vanhan Yritysportaalin aikana ja näkymältään se poikkeaa hieman nykyisestä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta. Ylläolevan ohjeen 3. kohdan jälkeen (valittuasi haluamasi verkkotunnuksen) ohjevideon näkymä vastaa nykyistä näkymääsi. Katso ohje YouTubesta
Kirjauduttuasi sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, voit uudelleenohjata omistamasi verkkotunnuksen liikenteen mihin tahansa kohdeosoitteeseen internetissä, esimerkiksi yrityksesi Facebook-sivulle.
Tarvitset verkkotunnuksen välittäjän vaihtoavaimen ja verkkotunnukseen liitetyt nimipalvelintietueet, jos irtisanot verkkotunnuksen ylläpidon ja haluat siirtää sen toiselle palveluntarjoajalle.
Huom! Välittäjän vaihtoavain toimitetaan vain verkkotunnuksen hallinnolliselle yhteyshenkilölle tai allekirjoitusoikeuden omaavalle henkilölle.
Telia Verkkotunnuspalvelun siirtäminen toisaalle
Jos irtisanot Telia Verkkotunnuspalvelun ja haluat siirtää sen ylläpidon toisaalle, saat yllämainitut tiedot tekemällä meille palvelupyynnön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Yritysportaali on nyt Minun Telia Yrityksille. Uudistunut asiointipalvelu on asiakkuutesi koti, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Chat: Arkisin 8–16
Soita käyttötukeen
Käyttötuki auttaa asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa puhelimitse tai yrityksenne tiloissa. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.