Varmistuskapasiteetti VK3.2

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Varmistuskapasiteetti VK3.2 on tarkoitettu yrityksen jatkuvuuden kannalta oleellisten tiedostojen ja palvelimien varmuuskopiointiin ulkoiselle varmistuskapasiteetille, josta tietoja voidaan tarvittaessa palauttaa. VK3.2 tukee mm. Windows, Linux, MS-SQL, MySQL ja PostgreSQL ympäristöjä.

Palvelun hinnoitteluun vaikuttavia asioita ovat mm. varmistettavan tiedon määrä sekä tiheys, kuinka usein muuttuneesta tiedosta halutaan kopio. Tarkat hintatiedot saat myynniltämme.

Varmuuskopioinnin kierrot

Telian parhaat käytännöt

V3.2 palvelu on optimoitu Telian parhaiden käytäntöjen mukaan. Parhailla käytännöillä voidaan varmistaa että varmuuskopiointi on luotettavaa ja data on myös palautettavissa poikkeustilanteissa.

Täyden varmuuskopioinnin ajastus vaihtelee palvelimittain satunnaisesti kalenteriviikon aikana. Taataksemme tasaisen suorituskyvyn on olennaista että myös kuorma on hajautunut tasaisesti ympäri viikkoa.

Asiakkaiden varmistukset keskitetään kolmeen eri vakiomuotoiseen varmistuskiertoon jotka oli yllä kuvattu tarkemmin.

Varmistukset tallenetaan toiseen konesaliin, missä asiakkaan palvelin sijaitsee.

Tiedostot, joita ei varmisteta

Noudatamme teknologiatoimittajan ohjeistusta tiedostoista, jotka ovat luonteeltaan sellaisia joita ei kannata tai voida varmistaa. Ohessa on listattu keskeiset poikkeukset.

Windows

Linux

/var/spool/postfix

/tmp

/usr/nebula/admin/mboxadmin.lock
 

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta