Palvelun käyttö ulkomailla

Huomioi seuraavat rajoitteet, kun käytät Touchpoint-palvelua ulkomailla.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Huomioi seuraavat rajoitteet ulkomailla:

  • Soittajan numerona näytetään aina matkapuhelinnumeroa riippumatta palvelussa asetetusta roolista
  • Puhelujen siirtäminen on mahdollista vain saapuville puheluille, ja se edellyttää, että puhelun aikana on käytettävissä myös tiedonsiirtoyhteys (mobiilidata tai Wifi)
  • Vastaajaviestien kuuntelu tapahtuu matkapuhelinsovelluksen kautta. Mikäli haluat muokata myös vastaajatervehdystä ollessasi ulkomailla, vaihda Touchpoint-sovelluksen asetuksissa soittotavaksi takaisinsoitto ja käynnistä tämän jälkeen sovelluksen valitsimesta puhelu numeroon 777.
     

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16