Ryhmät eli asiakaspalvelunumerot

Näin kirjaudut Touchpointin ryhmiin ja käytät ryhmälokia. Löydät artikkelin lopusta myös video-ohjeen ryhmässä toimimiseen.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.
Kirjautuminen mobiillisovelluksella
  1. Avaa Touchpoint-mobiilisovellus.
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
  3. Valitse Ryhmät-välilehti
  4. Liukukytkimestä kirjaudut sisään/ulos aina ko. numerosta.

Ryhmänumeron asetuksia hallinnoidaan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta. Palvelun pääkäyttäjä tai hänen valtuuttama käyttäjä voi mm. kirjata henkilöitä sisään / ulos ryhmänumeroista ja muokata ryhmänumeron asetuksia.

Huom! Jotta voit vastaanottaa asiakaspalvelu- eli ryhmäpuheluita, tulee sinun olla jäsenenä kyseisessä ryhmänumerossa. Tämän lisäksi sinun tulee kirjautua sisään kyseiseen ryhmänumeroon.

Huomioithan, että Touchpointin aktiviteetit voivat myös ryhmänumerokohtaisesti vaikuttaa siihen tuleeko sinulle näitä puheluita. Ryhmänumerossa on voitu määrittää, että punaisella aktiviteetilla puheluita ei tule vaikka olisit kirjautunut sisään ryhmänumeroon. Ryhmänumeron  mahdollinen aukioloaika vaikuttaa myös siihen tuleeko sinulle puheluita.

Ryhmälokin kautta voit tarkastella kuka on vastannut ryhmänumeroon soitettuun puheluun tai onko puhelu jäänyt vastaamatta. Ryhmälokissa näkyvät vain ryhmälle tarkoitetut puhelut, henkilökohtaiset puhelut näkyvät Puheluloki -välilehdellä.

Huomioithan, että puhelimen oma loki ei tiedä onko puhelu tullut henkilökohtaiseen numeroon vai ryhmänumeroon. Ryhmän puhelu voi puhelimen lokissa näkyä vastaamattomana, mutta joku toinen ryhmän jäsen on saattanut siihen kuitenkin vastata.

Jotta voit helposti vastaamattomasta numerosta päätellä onko puhelu henkilökohtainen vai ryhmälle tarkoitettu, ryhmänumeroon voidaan tehdä asetus, että saapuvassa puhelussa soittajana näkyy ryhmänumero. Soittajan puhelinnumeron voi tarvittaessa tarkastaa ryhmälokista, jos soittaja ei ole salannut puhelinnumeroaan.

  1. Avaa mobiilisovellus.
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
  3. Valitse Ryhmät-välilehti.
  4. Oikeassa yläkulmassa on henkilön kuva, klikkaa sitä.
  5. Jos olet usean ryhmän jäsen, voit oikean yläkulman suppilosta suodattaa näkymää.

Ryhmäloki säilyy aina 14 päivää taaksepäin ja samasta numerosta tulleet puhelut ryhmittyvät aina omalle rivilleen.

  • Kaikki = Tarkoittaa kaikkia puheluita
     
  • Vastaamattomat = Vastaamaton puhelu. Jos rivillä on kellon symboli, on puhelu tullut aukioloaikojen ulkopuolella
     
  • Lähetetty eteenpäin = Voi myös olla vastaamaton, riippuu ryhmänumeron asetuksista.  Jos rivillä on kellon symboli, on puhelu tullut aukioloaikojen ulkopuolella
     
  • Vastatut = Näet kuka ryhmän jäsenistä on vastannut puheluun
Lähetetty eteenpäin

Jos vastaamaton puhelu ohjataan eteenpäin esimerkiksi ruuhkatiedotteeseen tai toiseen numeroon, lokissa se kirjautuu Lähetetty eteenpäin. 

Lähetetty eteenpäin ja puhelun vastaajana PROM...numerosarja: puhelu on ohjautunut esimerkiksi ruuhkasta kertovaan tiedotteeseen eikä puheluun ole käytännössä vastattu. Voit soittaa takaisin ryhmälokista suoraan klikkaamalla keltaista luurin kuvaa. 

Lähetetty eteenpäin ja puhelinnumero: puhelu on ohjautunut toiseen numeroon. Vaikka puheluun ei ole ryhmässä vastattu, on soittaja voinut saada vastauksen toisessa numerossa.

Vastaamattomat

Vastaamattomat puhelut kohdassa voit määrittää puhelun itsellesi klikkaamalla Nuoli -painiketta ja valitsemalla Määritä minulle. Tällöin nimesi tulee ko. riville ja muut tietävät,  että hoidat sitä. Punaisesta luurista voit soittaa asiakkaalle. Jos et saanut asiakasta kiinni, voit lisätä huomautuksen ja kirjata mitä olet tehnyt. Jos et enää hoida asiaa, niin klikkaa omaa nimeäsi ja valitse Poista määritys. Tällöin joku muu voi ottaa soiton itselleen.

Jos taas sait asiakkaan kiinni, niin klikkaa omaa nimeäsi ja valitse Valmis. Tällöin koko rivi muuttuu harmaaksi ja siitä on helppo huomata, että asia on hoidettu. Kun rivin laittaa Valmiiksi, niin se ei poistu Vastaamattomista, koska se on edelleen alkuperäisen lokin kannalta vastaamaton.
 


Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16