Roolit ja roolin vaihtaminen

Näin määrittelet Touchpointissa, mikä numero näkyy puhelun vastaanottajalle.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Rooleilla määrittelet mikä numero näkyy puhelun vastaanottajalle:

  • Mobiili = Soittajana näytetään matkapuhelinnumeroa
  • Työ = Soittajana näytetään työnumeroa (Jos työnumeroa ei ole käytössä, niin soittajana näytetään matkapuhelinnumeroa)
  • Päänumero = Soittajana näytetään ryhmänumeroa, joka on määritelty päänumeroksi (päänumero voi olla vain yksi ryhmänumeroista)
  • Piilotettu = Näytetään tuntematonta soittajaa (voit soittaa anonyymisti)

Huom! Numeronnäyttöasetukset ovat voimassa riippumatta siitä, käynnistätkö puhelun matkapuhelinsovelluksesta tai puhelimen omilla toiminnoilla.

Roolin vaihtaminen
  1. Avaa Touchpoint-sovellus.
  2. Pyyhkäise sovelluksessa oikealta vasemmalle ja klikkaa nimeäsi.
  3. Klikkaa Rooli-riviä ja valitse haluttu rooli.
  4. Tallenna oikean yläkulman oikein-merkillä.
  5. Rooli on nyt asetettu.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16