Touchpointin puhelulokit

Näin tarkastelet henkilökohtaisia tai ryhmien puhelulokeja.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Voit tarkastella Touchpointin puhelulokia mobiilisovelluksella. Henkilökohtaiseen puhelulokiin ei nouse ryhmänumeron kautta tulleet puhelut. Näet ryhmälokin, jos olet jonkin ryhmänumeron jäsen.

Huomioi, että puhelimen omassa lokissa näkyvät myös ryhmien kautta saapuneet puhelut, joihin on saattanut vastata joku muu henkilö. Voit varmistaa sovelluksen ryhmälokista, onko puheluun vastattu.

Henkilökohtainen puheluloki
  1. Avaa sovellus.
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
  3. Valitse Puheluloki.
Ryhmäloki
  1. Avaa mobiilisovellus.
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
  3. Valitse Ryhmät-välilehti
  4. Oikeassa yläkulmassa on henkilön kuva, klikkaa sitä.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16