Postilaatikko eli puhelinvastaaja

Näin kuuntelet Touchpointin postilaatikkoon saapuneet viestit ja hallinnoit sitä komennoilla.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Touchpoint -palvelu sisältää postilaatikon, joka toimii puhelinvastaajanasi. Postilaatikko on oletuksena kytketty päälle. Voit halutessasi pyytää yrityksesi pääkäyttäjää poistamaan postilaatikon käytöstä.

Saapuneista viesteistä saat ilmoituksen tekstiviestillä. Viestien kuuntelu ja postilaatikon asetusten muokkaus tapahtuu soittamalla Suomesta lyhytnumeroon 777. Vastaajanumero on yhteinen kaikille Touchpoint-palvelun käyttäjille. Älä aseta puhelimestasi mitään soitonsiirtoja vastaajanumeroon.

Voit kuunnella viestit myös Android- ja iPhone-sovelluksen Vastaaja-välilehdeltä. Huomioi, että viesti soitetaan tällöin puhelimen kaiuttimesta ellei puhelimeen ole kytketty kuulokkeita. 

Huom! Ulkomailla vastaajaviestit kuunnellaan aina matkapuhelisovelluksen kautta, koska ulkomailla soittaminen numeroon 777 ei ohjaudu Touchpointin vastaajaan vaan se voi maakohtaisesti ohjautua ihan minne vaan.

Postilaatikon päävalikon komennot

2 Kuuntele vanhat viestit
4 Toista oma tervehdys
5 Tallenna oma tervehdys
6 Poista oma tervehdys
0 Toista tämä valikko
* Lopeta puhelu

Viestin toiston aikaiset komennot

1 Edellinen viesti
2 Toista valittu viesti
3 Seuraava viesti
7 Poista valittu viesti
0 Päävalikkoon
* Lopeta puhelu

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16