Loma- ja poissaoloviestin asettaminen

Näin rauhoitat puhelinliikennettäsi Touchpoint aktiviteetin avulla. Lue ohjeet tai katso ohjevideo.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Lomaviesti ja poissaoloviesti -aktiviteetit Touchpoint-palvelussa ovat käteviä, kun haluat rauhoittaa puhelinliikennettäsi esimerkiksi lomalla. Kyseiset aktiviteetit ovat toiminnaltaan samanlaiset. Toisessa soittajalle kerrotaan sinun olevan lomalla ja toisessa, että olet poissa työpaikalta. 

Jos olet määritellyt aktiviteetille päättymisajankohdan, soittajalle kerrotaan milloin olet seuraavan kerran tavoitettavissa. Soittajalle annetaan mahdollisuus häiritä sinua valitsemalla puhelun aikana numerovalinta 2, jolloin puhelu ohjautuu sinulle. Jos soittaja ei tee valintaa, puhelu ohjautuu vastaajasi. Tärkeitä henkilöitä varten voit tehdä ohituslistan, jolloin heidän ei tarvitse kuunnella tiedotetta.

Huom! Lomaviesti ja poissaoloviesti -aktiviteetit aktivoivat aina tiedotteen käytön ajaksi vastaajan päälle, vaikka normaalisti et käyttäisikään vastaajaa. 

Valitse aktiviteetiksesi joko lomaviesti tai poissaoloviesti. Katso tarkemmat ohjeet aktiviteetin vaihtamisesta täältä.

Vinkki! Jos työpuhelin jää loman ajaksi työpaikalle ja jonkun pitäisi vastata saapuviin puheluihin, niin kannattaa hyödyntää esim. Poissa-aktiviteetin soitonsiirtoa ja ajastaa tämä soitonsiirto. Tällöin puhelimesta voi ottaa loman ajaksi virrat pois ja puhelut ohjautuvat soitonsiirtona kollegalle ja kollegan ei tarvitse kuljettaa kahta puhelinta mukana.

Huom! Videosta poiketen, Minä-välilehti on poistunut. Asettaaksesi lomaviestin, pyyhkäise sovelluksessa oikealta vasemmalle ja valitse Aktiviteetti-rivi.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16