Hakemisto

Näin käytät Touchpointin hakemistoa ja etsit käyttäjiä.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Hakemiston, eli sovelluksen Kontaktit-välilehden, kautta voit etsiä muita yrityksesi Touchpoint-käyttäjiä. Jos olet antanut sovellukselle luvan käyttää puhelimen yhteystietoja, niin puhelimen yhteystiedot nousevat myös Kontakteihin.

Sisäisissä kontakteissa näkyy myös henkilön tavoitettavuus kirjoitettuna sekä värikoodilla punainen tai vihreä. Jos kontaktin tiedoissa näkyy punainen luuri, on henkilöllä juuri sillä hetkellä puhelu käynnissä.

Kontaktityypit
  • Suosikki (tumma tähti) = Kontakti liimautuu kontaktit välilehdelle ja kontaktia ei tarvitse erikseen etsiä
     
  • Kontakti (tähti) = Oletuksena kaikki muut yrityksesi Touchpoint-käyttäjät
     
  • VIP (sydän) = Ohituslistalainen. Loma- ja Poissaoloviesti -aktiviteetin aikana ko. henkilö ei kuule loma- tai poissaolotiedotetta, vaan puhelu tulee suoraan läpi. Kontakti myös liimautuu mobiilisovelluksen Kontaktit -välilehdelle
     
  • Estetty (kieltomerkki) = Estetyn kontaktin puhelut eivät tule läpi


Kontaktin tyyppi näkyy kontaktin tiedoissa oikeassa yläkulmassa symbolina, josta voit sen myös vaihtaa.

  1. Avaa Touchpoint-mobiilisovellus.
  2. Pyyhkäise tarvittaessa vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki ja valitse Kontaktit. (Oletuksena sovellus avautuu Kontaktit välilehdelle.)
  3. Etsi ja valitse haluttu henkilö.

Jos soitat usein tietyille henkilöille, voit tehdä heistä suosikkeja, jolloin niitä ei tarvitse erikseen etsiä Kontaktit-välilehdellä. Voit myös blokata henkilöitä, joilloin heidän puhelunsa eivät tule läpi. Tämä on hyvä ominaisuus, jos esim. jokin robottilaite/modeemi/faksi jostain syystä soittaa sinulle. Lisäät kyseisen kontaktin Touchpointiin ja merkkaat kontaktin estetty.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16